Oliko 80-luvulla tapana johdottaa vain startin solenoidin johto ajoneston kautta, vai oliko se myös varsinaisen moottorin ohjauksen kanssa tekemisissä?
Kaipaisin siis vinkkejä 80luvun/90-luvun alun ajonestolaitteen purkamiseen tai ainakin vian hakuun.
Kyseinen kampe on 86 vuoden 635 CSI:ssä.
Auton takaluukussa on ylimääräinen lukkopesä josta ajonestoa käytetään. Tähän ei tullut auton mukana avainta. On se lukkopesä sitten oikeassa tai väärässä asennossa nyt, niin startti ei ala pyöriä virta-avaimesta kääntäessä. Ei lyö solenoidiakaan päälle. Hyppyjohdolla auto starttaa ja käynnistyy ja käy ongelmitta.
Lähinnä tietäisin hakea vikaa, onko ajoesto päällä, onko se rikki, vai onko vain jokin komponentti hajonnut ja siksi jännite ei mene startille alunperäistä johdinta?
Kaipaisin siis vinkkejä 80luvun/90-luvun alun ajonestolaitteen purkamiseen tai ainakin vian hakuun.
Kyseinen kampe on 86 vuoden 635 CSI:ssä.
Auton takaluukussa on ylimääräinen lukkopesä josta ajonestoa käytetään. Tähän ei tullut auton mukana avainta. On se lukkopesä sitten oikeassa tai väärässä asennossa nyt, niin startti ei ala pyöriä virta-avaimesta kääntäessä. Ei lyö solenoidiakaan päälle. Hyppyjohdolla auto starttaa ja käynnistyy ja käy ongelmitta.
Lähinnä tietäisin hakea vikaa, onko ajoesto päällä, onko se rikki, vai onko vain jokin komponentti hajonnut ja siksi jännite ei mene startille alunperäistä johdinta?
Comment