Announcement

Collapse
No announcement yet.

Murtohälyttimen toiminta

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • X07
    Bimmer Rookie
    • Apr 2012
    • 107
    • Finland

    Murtohälyttimen toiminta

    Sarjassamme tyhmiä kysymyksiä...

    Varustelistan mukaan autossa (E83) on murtohälytin ja peilissä vilkkuu valo auton seistessä ohjekirjan mukaisesti. Murtohälyttimen aktivoimiseksi ei taida vaatia mitään erityisiä toimenpiteitä, vaan hälytin aktivoituu muutaman minuutin päästä automaattisesti.

    Miten saa testattua toimiiko ko hälytin yleensäkään. Joku kertoi, kun menee muovisella vara-avaimella sisään, pitäisi hälyttää, ei tee sitä...auton runsas heiluttaminenkaan ei tuota tulosta. Mihinkään väkivaltaisuuksiin ei viitsi ryhtyä, täytyy olla jokin yksikertaisempikin keino...? Sisätutkaakaan en ole löytänyt.
  • Bemu500
    Bimmer Enthusiast
    • Jul 2005
    • 2992
    • INvaLA

    #2
    Originally posted by X07 View Post
    Sarjassamme tyhmiä kysymyksiä...

    Varustelistan mukaan autossa (E83) on murtohälytin ja peilissä vilkkuu valo auton seistessä ohjekirjan mukaisesti. Murtohälyttimen aktivoimiseksi ei taida vaatia mitään erityisiä toimenpiteitä, vaan hälytin aktivoituu muutaman minuutin päästä automaattisesti.

    Miten saa testattua toimiiko ko hälytin yleensäkään. Joku kertoi, kun menee muovisella vara-avaimella sisään, pitäisi hälyttää, ei tee sitä...auton runsas heiluttaminenkaan ei tuota tulosta. Mihinkään väkivaltaisuuksiin ei viitsi ryhtyä, täytyy olla jokin yksikertaisempikin keino...? Sisätutkaakaan en ole löytänyt.
    En tiedä miten noissa toi konepelti on toteutettu, mutta joissakin voi testata silleen että konepelti tuulihakaan ja varovasti painaa tuulihaasta samalla kiinni pitäen konepeltiä alaspäin, aivan siihen kiinnimenon rajoille ja sitten nappaa ovet lukkoon ja aukaisee konepellin. Voi olla että toimii, voi olla että ei toimi, toi taktiikka
    -Official member of BTCF-Sauna team-


    e91 325i -06

    Comment

    • jad
      BTCF Member
      • Feb 2007
      • 279
      • Helsinki

      #3
      Istu autoon sisälle ja laita ovet kaukosäätimellä lukkoon. Odota muutama minuutti ja avaa konepelti.
      www.carbonracingteam.fi

      Comment

      • Clavurion
        BTCF Member
        • Feb 2005
        • 9156
        • Oulu

        #4
        Lyö ikkuna rikki.

        Eikös sen konepellin tunnistimen voi ihan sormella painaa alas ja sitten hälyn aktivoitumisen jälkeen päästää irti. Ei tosin ole tullut ihmeteltyä kyseisen korimallin tunnistimen lokaatiota.
        E39 530dA -02 M-Sport
        E53 X5 3.0dA -06 Sport
        * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
        Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎