Announcement

Collapse
No announcement yet.

Motronicista

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bemari320mies
    Bimmer Fanatic
    • Jul 2004
    • 788
    • Suodenniemi

    Motronicista

    Eli ajattelin tehdä muutamia parannuksia tekniikka osastolle. Eli katti pois ja suoraa putkea tilalle, kartiofiltteri, putkiston modaamista. Pystyykö ruisku sopeutumaan näihin muutoksiin?
    Tällä hetkellä 3,0 litraa, 6 sylinteriä ja 24 venttiiliä
    EX: BMW E34 525i -90
    EX: BMW E28 528iA -85
    EX: BMW 320i Taxi -86
  • Lanttu
    Bimmer Enthusiast
    • Jun 2004
    • 1643

    #2
    Eipä taida tuo kannattaa, teholisä on niin olematon.

    Comment

    • bemari320mies
      Bimmer Fanatic
      • Jul 2004
      • 788
      • Suodenniemi

      #3
      Eikö edes perstuntumalla pysty huomaamaan? Eikö edes kierrosherkkyys kasva? Onko se katalysaattori niin hyvä virtauksiltaan että se ei alenna tehoa?
      Tällä hetkellä 3,0 litraa, 6 sylinteriä ja 24 venttiiliä
      EX: BMW E34 525i -90
      EX: BMW E28 528iA -85
      EX: BMW 320i Taxi -86

      Comment

      • f1zz
        GTi:stä tuttu
        • Sep 2003
        • 1469
        • Veikkola

        #4
        eipä se ruisku siitä moksiskaan ole. Jos teet koko putkiston niin varmasti huomaan perstuntumassa eron mutta tämäkin on psykologista..


        Filtterillä saat imuäänet ja ilon pitää sen puhtaana usein.

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎