Announcement

Collapse
No announcement yet.

E39 20-pin >> 16 pin-adapteri OBD2

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • AppleFarmer
    Bimmer Rookie
    • Nov 2006
    • 72
    • Mustasaari / Vaasa

E39 20-pin >> 16 pin-adapteri OBD2

Tutun E39 (´97) 528:sta piti kokeilla lukea vikakoodit. Minulla on yleis-OBD2-lukulaite, jolla olen lähinnä VAGeja ja SAABeja katsellut.

Hommasin sitten sellaisen 20 pin >> 16 pin-adapterin ja kokeilin yhdistää E39:iin. Ei saa yhteyttä. Jostakin olin lukevinani, että jotain pinnejä pitäisi ehkä kolvata? Vai onko tuhoon tuomittu juttu saada tällä yhdistelmällä toimimaan?
  • Kissvesala
    Moderator
    • Jun 2010
    • 3110
    • Liminka

Eipä se taida onnistua

Se 16-20 pin adapteri mun käsityksen mukaan tarvii joka tapauksessa bmw yhteensopivan lukijan tai pc:n oikeilla softilla
    Vikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
    Kissvesala.fi
    Priva tai o443424479

Comment

• Morkai
      BTCF Member
      • Sep 2005
      • 3197
      • Saarijärvi

Yleismallin lukulaitteella ei valitettavasti mitään irtoa noista vanhoilla pistokkeilla olevista. Tarvitsen INPAa varten erityisesti tehdyn kaapelin. Uudemmistakin saa noilla yleismallin laitteilla vain moottorin vikakoodit irti, niin en nää hirveästi iloa siitä.
      sigpic
      E23 728iA V8-projekti
      E38 730D -projekti
      E39 540iA -projekti
      I01 i3 -projekti

Vikakoodinlukua Saarijärvellä, myös vanhat ja vaikeat (1986-2006)

Comment

• Pazi88
        Moderator
        • Jan 2007
        • 11148
        • Oulu

Mitäs eroa nyt oikeen on 16 pin ja 20 pin liittimillä? Eikös e39:ssä ole se perus pyöreä liitin joka löytyy lähes kaikista 90 luvun bemareista?

Bimmerforums is the preferred online BMW Forum and community for BMW owners. At Bimmerforums, you will find technical how-to information maintenance specifics audio advice wheel and tire combinations and model specific details not found anywhere else. Our professionals are here to help make sure you find the answers you need to your questions and our community is here to help other brainstorm ideas for the future.

Tuolta löytyy ohjeet joilla nämä yleismallin obd adapterit saa toimimaan bemareissa. Vaatii silti toki asianmukaiset softat (inpa dis jne.).

Instagram, YouTube kanava
        ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎