Announcement

Collapse
No announcement yet.

kumimattojen puhdistus.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • janke
    Bimmer Enthusiast
    • Nov 2010
    • 3667
    • seinäjoki

kumimattojen puhdistus.

En löytänyt netistä mitään järkeviä vinkkejä juurikin auton jalkatilojen kumimattojen puhdistukseen.
    Milläs porukka on ehostanut noita mattoja uuden veroisiksi?

Itse olen käyttänyt puhdistukseen kaikenmaailman liuottimia ja porstaa/painepesuria, mutta aina ne tahtoo jäädä harmaiksi:think Tarkoitan tässä juurikin mustia mattoja. Eli, onko joku hyvä aine millä pestä ne ja kiillotukseen jotain "EI liukasta" ainetta joka pysyisi pitkään matoissa?
    Bmw 316 E30 -88
  • tmth
    Bimmer Enthusiast
    • Jun 2004
    • 2194
    • Kangasala

Originally posted by janke View Post
    En löytänyt netistä mitään järkeviä vinkkejä juurikin auton jalkatilojen kumimattojen puhdistukseen.
    Milläs porukka on ehostanut noita mattoja uuden veroisiksi?

Itse olen käyttänyt puhdistukseen kaikenmaailman liuottimia ja porstaa/painepesuria, mutta aina ne tahtoo jäädä harmaiksi:think Tarkoitan tässä juurikin mustia mattoja. Eli, onko joku hyvä aine millä pestä ne ja kiillotukseen jotain "EI liukasta" ainetta joka pysyisi pitkään matoissa?
    Itse olen mattojen pesun jälkeen suihkinut niihin CRC Tire shine vaahtoa ja antanut kuivua. Tulee ihan mukavan näköisiksi. Alkuun saattaa olla hieman liukkaat, mutta ei erityisen häiritsevästi ainakaan.

F10 & R55
    ex:
    E91 320i, R55 Mini Cooper Clubman, E39 523i, E61 520d, E39 525i touring, E46 320i, F10 520d, E91 320d, E39 M5, E60 520i, E46 330Ci, E39 525i, E36 325iA coupe, E36 320i Cabrio, E39 523i, E39 523iA, E36 318iS coupe M-Technic, E32 735i Kailine, E34 530i M-Technic touring, E34 540i, E30 316i, E30 325iA cabrio, E34 525tds touring, E34 535i M-Technic, E36 318iS coupe, E34 520iA, E30 318i, E30 316i, E30 316

Comment

• Jolli
      Bimmer Enthusiast
      • Dec 2006
      • 2556
      • Virolahti

Kunnon pesu SurfexHDllä ja harjalla, huuhtelut ja Poorboysin Natural Lookkia, ei ole gigolokiiltoa, eikä liukkaat.
      Jolli Detailing -kulkupelit kiiltäväksi-

Myös vikakoodien luvut, huollot sekä korjaukset. Kaikki merkit!
      PM tavoittaa, puhelimella ei.

Comment

• janke
        Bimmer Enthusiast
        • Nov 2010
        • 3667
        • seinäjoki

Originally posted by Jolli View Post
        Kunnon pesu SurfexHDllä ja harjalla, huuhtelut ja Poorboysin Natural Lookkia, ei ole gigolokiiltoa, eikä liukkaat.
        Noilla tosiaanki saa kyllä varmasti hyvän lopputuloksen, mutta ovat ilmeisesti tilaus tuotteita?

Olisko mitään Motonet/Biltema tuotteita tai mitä olisi yleensä kaupoista saatavilla? Tai joitain isoisän niksejä?
        Bmw 316 E30 -88

Comment

• HTK12
          BTCF Member
          • Jul 2011
          • 10949
          • Joensuu

Originally posted by janke View Post
          Noilla tosiaanki saa kyllä varmasti hyvän lopputuloksen, mutta ovat ilmeisesti tilaus tuotteita?

Olisko mitään Motonet/Biltema tuotteita tai mitä olisi yleensä kaupoista saatavilla? Tai joitain isoisän niksejä?
          Pesuaineeksi vaikka motox tehopesua riittävän tujulla seoksella (~20%) antaa vaikuttaa pari minuuttia, harjausta lisää tehopesua, antaa vaikuttaa pari minuuttia ja huuhtelu painepesurilla. Lopuksi pintaan sopiva renkaan kiilloke/kuminhoitoaine.
          e39 540iA E85

Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
          Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
          Retrofit ym. koodaukset (BMW)
          Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
          INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
          Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle

Comment

Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎