Announcement

Collapse
No announcement yet.

laserline hälytin ongelma

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Tsouns
    Bimmer Rookie
    • Jun 2010
    • 50
    • Rovaniemi

    laserline hälytin ongelma

    Eli autossa (e30 325) on laserlinen hälytin kaukosäätimellä. Hälytin oli jo valmiiksi asennettu kun auton ostin ja se pelasikin moitteetta vuoden verran, nyt sitten kumminkin on jo pitemmän aikaa tehnyt sitä että kun sen kytkee kaukosäätimestä päälle niin se alkaa jossainvaiheessa itekseen ulvomaan. Eli joudun lukitsemaan auton perinteisellä avaimet-lukko tyylillä.

    Kaukosäätimessä itessään on kaks nappia (ei aavistustakaan mitä hyötyä toisesta on muuta kuin että sillä saa hälyttimen laukeamaan kahden painalluskerran jälkeen) toinen on sit sellanen raidallinen nappi josta lukitus ja hälytys pelaa. Säätimen takana ollu joku lappu jossa tekstiä mutta ei siitä enää saa mitään selvää, ilmeisesti toi saksan kotkan kuva näkyis olevan. Neliskulmainen tulitikkuaskin kokoinen säädin siis kyseessä.

    Onko kellään kokemuksia vastaavasta?
  • Pretoriaani
    Bimmer Enthusiast
    • Feb 2009
    • 3842
    • Hyvinkää, Finland

    #2
    Huono akkujännite tuppaa sekoittamaan muunmuassa hälyttimen toimintaa. Missä kunnossa akku on?
    I don't lose sleep over the opinion of sheep.

    Comment

    • Aksa P
      Bimmer Fanatic
      • Mar 2006
      • 394
      • Sawo

      #3
      Laser Line -hälyytin oli aikanaan e34:ssä. Konepellin kytkimen huono kontakti aiheutti mulla vastaavia ongelmia. Kytkin oli vasemman ajovalon päällä pellissä kiinni. Siinä se otti kosteutta, suolaa ja likaa itseensä.

      Konepellin kiinni olemista haisteleva anturi oli toteutettu tommosella kytkimellä:
      "Meidän isä tekee teidän äitien lapset "

      Audi A7 12/2012 3,0 TDI BiTbo
      E21 M50B20
      E60 7/2007 530dA M-Sport LCI
      E39 10/2000 530dA Touring "M-Sport look"
      E34 10/1990 520i
      Honda Prelude EX vm.-83 1.8

      Comment

      • Tsouns
        Bimmer Rookie
        • Jun 2010
        • 50
        • Rovaniemi

        #4
        Akku on uusi. Konepellin "anturi" oli kyl hajonnu, pitää se vaihtaa. siitä oli se kiinnikekorva poikki tavallaan. Ratkeaisko lie näin helpolla. Kiitos!

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎