Eli tämä niin usein mainittu latausvalo palaa e36 mallin m3:ssa voiko vika olla muualla kuin laturissa? Mitattaessa akulta jännite on n. 11,5 ihan sama oliko auto käynnissä vai ei. Päävirtasulake? tai joku muu sulake?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
ja vielä m3:n laturista
Collapse
X
-
Originally posted by ville69Eli tämä niin usein mainittu latausvalo palaa e36 mallin m3:ssa voiko vika olla muualla kuin laturissa? Mitattaessa akulta jännite on n. 11,5 ihan sama oliko auto käynnissä vai ei. Päävirtasulake? tai joku muu sulake?
Kyllä se hyvin todennäköisesti on laturi..... hiilet, jänniteensäädin olis eka arvaus....Saab 99 -75 - Mazda 323 -88 - BMW 728 -78 E23 - BMW 316 -88 E30 - Opel Kadett D -87 - BMW 325i -88 E30 - BMW 325i -91 E36 - BMW 540iA -93 E34 - BMW 328i -95 E36 touring - BMW 528iA -96 E39 touring - BMW 735iA -97 E38 - Volvo S60 -01 - BMW 330dA -05 touring
-
-
Originally posted by ville69joo auto on pajalla ja siihen tulee uusi laturi, kiristin ja joku hihnapyörä. halpaa varmaan?
Comment
-
-
Originally posted by ville69joo meni ne varmaan hyvitti vanhasta 20e heh... no kerranhan se vaan kirpasee. onkohan vesipumpun ja nokkaketjun kiristimen vaihto kovin arvokas remontti?
Comment
-
-
joo tänään hain auton pajalta. lasku oli 670e ja se sisälsi laturin, kaksi kiristinrullaa ja kiristimen jousen, joka muuten maksoi 107e. no työtä ei ollut kuin kaksi tuntia. em. jousi meni poikki aukaistaessa ja ilmeisesti ei olisi kauhean hyvä juttu jos se katkeaa ajon aikana. en tiedä jousesta sen enempää.
Nyt taas voi nauttia bemarin mukavasta kyydistä.
Comment
-
-
Originally posted by ville69joo tänään hain auton pajalta. lasku oli 670e ja se sisälsi laturin, kaksi kiristinrullaa ja kiristimen jousen, joka muuten maksoi 107e. no työtä ei ollut kuin kaksi tuntia. em. jousi meni poikki aukaistaessa ja ilmeisesti ei olisi kauhean hyvä juttu jos se katkeaa ajon aikana. en tiedä jousesta sen enempää.
Nyt taas voi nauttia bemarin mukavasta kyydistä.
Comment
-
-
Originally posted by ville69joo tänään hain auton pajalta. lasku oli 670e ja se sisälsi laturin, kaksi kiristinrullaa ja kiristimen jousen, joka muuten maksoi 107e. no työtä ei ollut kuin kaksi tuntia. em. jousi meni poikki aukaistaessa ja ilmeisesti ei olisi kauhean hyvä juttu jos se katkeaa ajon aikana. en tiedä jousesta sen enempää.
Nyt taas voi nauttia bemarin mukavasta kyydistä.F11 535dX LCI
Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...
Comment
-
Comment