Announcement

Collapse
No announcement yet.

Parhaat d1s/d2s xenon-polttimot (hinta/laatu)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• jakeluvesimies
    replied
    Originally posted by peto2 View Post
    Mulla meni seiskasta polttimo kans justiinsa laitoin sitten väliaikaisesti 3€ kiinan polttimon (rehellinen kiinalainen, ei piraatti) ja tänään kun laitoin uudet Osramit niin en havainnu valon määrässä tai värissä mitään eroa. Osramit ostin Profiteileltä joten en usko että ne ainakaan piraatteja myy.

Pidän noita halpoja kiinalaisia sen takia hyllyssä että poltan niitä talviautossa 75-100W ballasteilla.. ettei sitten harmita kun palaa mutta ei yksi talvi riittänyt polttamaan kiinan poltinta noillakaan tehoilla.
    Täälläkin luotettu kiinalaisiin jo useampi vuosi. Ei ole pimennyt. Ihmeen paljon tulee yksisilmäisiä tai punertavia xenon keulaisia autoja vastaan. Kait se on rahasta kiinni, Sitten kun vielä merkillä vaihdattaa kun ei omat sormet taivu tai muuta vastaavaa

Leave a comment:

• peto2
    replied
    Originally posted by Kepa View Post
    Pitäisi E39:n xenonit vaihtaa uusiin, kun on vähän sävyeroa. Ilmeisesti alkuperäisen xenon -polttimon värilämpötila on 4300K. Mistä kannattaisi tilata ja mitä? Mitään kiinan halppiksia en viitsi ostaa.
    Mulla meni seiskasta polttimo kans justiinsa laitoin sitten väliaikaisesti 3€ kiinan polttimon (rehellinen kiinalainen, ei piraatti) ja tänään kun laitoin uudet Osramit niin en havainnu valon määrässä tai värissä mitään eroa. Osramit ostin Profiteileltä joten en usko että ne ainakaan piraatteja myy.

Pidän noita halpoja kiinalaisia sen takia hyllyssä että poltan niitä talviautossa 75-100W ballasteilla.. ettei sitten harmita kun palaa mutta ei yksi talvi riittänyt polttamaan kiinan poltinta noillakaan tehoilla.

Leave a comment:

• Kepa
    replied
    Pitäisi E39:n xenonit vaihtaa uusiin, kun on vähän sävyeroa. Ilmeisesti alkuperäisen xenon -polttimon värilämpötila on 4300K. Mistä kannattaisi tilata ja mitä? Mitään kiinan halppiksia en viitsi ostaa.

Leave a comment:

• Muppe
    replied
    Originally posted by Tomson View Post
    Ihan mielenkiinnosta olisi hauska nähdä esim. vertailu videoita/kuvia eri polttimoiden sävystä ja kirkkaudesta.. Ehkä paras esimerkki olisi juuri jotkut 10€ kiinan polttimot verrattuna joihinkin osram night breakereihin. Sattuuko jollain löytymään linkkiä moiseen vertailuun? Tuo Auto Bildin vertailu nyt ei anna kuin lähinnä osviittaa tällä hetkellä.
    Tuskin löytyy kunnollista vertausta kiina versus Osram. Halppiksissa kun on yhtä monta sävyä kuin on polttimoita. Osramin välisiä eroja löytyy youtubesta.

Leave a comment:

• Tomson
    replied
    Ihan mielenkiinnosta olisi hauska nähdä esim. vertailu videoita/kuvia eri polttimoiden sävystä ja kirkkaudesta.. Ehkä paras esimerkki olisi juuri jotkut 10€ kiinan polttimot verrattuna joihinkin osram night breakereihin. Sattuuko jollain löytymään linkkiä moiseen vertailuun? Tuo Auto Bildin vertailu nyt ei anna kuin lähinnä osviittaa tällä hetkellä.

Leave a comment:

• EDF7X40
    replied
    Originally posted by EDF7X40 View Post
    Hei, onko noista halpakauppojen C-BRIGHT xenoneista kellään pidempää kokemusta? Maksaisi kympin kipale ja taitaa olla jonkinmoinen takuunin, kun kivijalkatokmanni olisi ostopaikka.
    Nyt olen kuukauden ajanut näillä c-brighteilla e46lla. Valovoimaa ei tullut silmämääräisesti inaakaa lisää vanhaan osramiin verrattuna. Oikean puolen välkynnän vuoksi vaihdoin. Summa summarum, ovat toimineet, värilämpö saisi olla vähän lämpimämpi ja valovoima ei oo erityinen. Hinta oli ok.

Leave a comment:

• Muppe
    replied
    Ja tuosta vielä kolmannen kerran parin sivun takaa, niin ei huku...

Leave a comment:

• jaegarmaisteri
    replied
    Laitetaan nyt vielä kerran kuvakaappaus tuloksista Auto Bildin sivuilta, et voi hamassa tulevaisuudessakin vertailla.
    Attached Files
    Last edited by jaegarmaisteri; 17-12-2015, 03:33.

Leave a comment:

• isa
    replied

(linkki ei tietysti enää tulevaisuudessa aukea mutta ainakin vielä)

Auto Bild 2015 nr 15 s 62-63

Siitä ainakin osviittaa mikä on hyvä Xenoneista.

Leave a comment:

• -rik
    replied
    Originally posted by WarHead View Post
    Hii-o-hoi.
    Ebay:n halvin d1s pari, postikuluineen 8,80£ tilattu, toimitus viimeistään tammikuun alussa.

Arvauksi otetaan vastaan, kuinka pitkään palaa:
    1- ei syty ollenkaan
    2- palaa kuukauden
    3 -palaa vuoden
    4 -sammuu ekan porotokan seurauksena
    Mulla ei kyllä ole koskaan ollu kestävyyden kannalta mitään noissa halvoissa kiinalaisissa (kop kop), toki kyse jälkiasennussarjoista (ballastit+polttimot) mitä tullut joskus vuosia takaperin edellisiin autoihin asennettua. Sen eron niistä kyllä huomaa että kirkkaudessan häviää osrameille ja philipseille, vaikka tietysti ihan vertailukelpoista tulosta ei voi antas kun samassa umpiossa testaamalla.

Leave a comment:

• WarHead
    replied
    Halvimmat D1s tilattu

Hii-o-hoi.
    Ebay:n halvin d1s pari, postikuluineen 8,80£ tilattu, toimitus viimeistään tammikuun alussa.

Arvauksi otetaan vastaan, kuinka pitkään palaa:
    1- ei syty ollenkaan
    2- palaa kuukauden
    3 -palaa vuoden
    4 -sammuu ekan porotokan seurauksena

Leave a comment:

• TheRipper
    replied
    Originally posted by Petri.Kekkonen View Post
    Vanhat Osramit jotka vaihdoin pois autosta oli ollut mulla käytössä 9 vuotta eikä siltikään mitenkään violetit, tosin himmenneet varmaankin.
    Hyvin ovat Philipsitkin tähän asti palvelleet...Neljän vuoden välein olen vaihtanut...nämä (tai toinen näistä) olivat sitten kuraa näemmä. Noh sattuu sitä paremmillekin maanantaikappaleita, mutta miksi hemmetissä ne osuvat aina minun kohdalleni?

Leave a comment:

• kemppainen8
    replied
    Feikki Osram ja Philips

Tosiaan Ebayssä ja muuallakin aika paljon liikkeellä feikki tavaraa, tuosta linkistä hieman neuvoja feikin tunnistamiseen: http://www.hidbulbsrus.com/identifying-counterfeits/

Tuolla muro foorumilla oli jollan philipsin "aidoissa" samat sarjanumerot lanpuissa jne...

Itse ostin kärkkäiseltä C-Brightit, saa nähä kuinka kestää

Leave a comment:

• Petri.Kekkonen
    replied
    Originally posted by TheRipper View Post
    No eipä ole Philipsinkään laatu enään entisensä. Tammikuussa laitoin Xtreme Visionit paikalleen ja koko kesänä ei ajettu juuri ollenkaan ja nyt ovat jo ihan violetit. Voi rähmän rähmä. Ei ollut satasen väärtit kyllä nuo.
    Vanhat Osramit jotka vaihdoin pois autosta oli ollut mulla käytössä 9 vuotta eikä siltikään mitenkään violetit, tosin himmenneet varmaankin.

Leave a comment:

• Supa
    replied
    Oon ihan varma että tässä tai jossain toisessa topicissa oli joku testi halogenipolttimoista myös. Muistaako joku? :think

Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎