Announcement

Collapse
No announcement yet.

Letkulämmitin sökö?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • juki85
    Bimmer Rookie
    • May 2009
    • 157
    • Oulu

    #16
    Originally posted by e46touring View Post
    Jep samat havainnot pohjoisempana RE 485 on todella surkeaa laatua!!
    En ole suostunut BMW:hen asentamaan tuota RE 485, koska jossain vaiheessa sen kuitenkin joutuu korjaamaan oikealla letkulämmittimellä niin sama laittaa €uroja enemmän ja ostaa PH sarjan lämmitin.
    Onko tuo PH sarja kooltaan kuinka paljon isompi? Mahtuuko siis tuon nykyisen rimpulan tilalle vai pitääkö tehdä letkumuutoksia?
    BMW G21 320e xDrive

    Comment

    • e46touring
      Bimmer Enthusiast
      • Dec 2003
      • 1327
      • Tornio

      #17
      Originally posted by juki85 View Post
      Onko tuo PH sarja kooltaan kuinka paljon isompi? Mahtuuko siis tuon nykyisen rimpulan tilalle vai pitääkö tehdä letkumuutoksia?
      Joo ISOPI on ulkohalkaisija n. 70mm ja letkutus onnistuu BMW vesiletkuilla tehtynä.
      privalla voin lähettää kuvia toteutuksesta.
      __________________________________________________ ____________
      Neuvokkaat selviytyvät niistä tilanteista mihin viisaat ei koskaan joudu !!!

      Comment

      • Heguli 31
        BTCF Member
        • Oct 2004
        • 10038
        • KVLA

        #18
        Originally posted by Micce///M View Post
        Meinaatko että se ryhmäkeskuksen sulakepaketti, esim. 125A x 3 palaa jos joku sattuukin kytkemään sisälämppärin päälle? Sen takia siellä tolpissa on ne pienet sulakkeet ja vikavirtasuojat, että sähkö voidaan jakaa kaikille tolpille järeellä kaapelilla ketjuttamalla omina ryhminään.
        Et ilmeisesti lukenut mihin vastasin.Ei kyse ollut mistään yhdestä sisätila lämmittimestä,vaan useammista lämmittimistä.Ja kun yhteiskuormitus kasvaa riittävästi,niin nalli napsahtaa nimenomaan siellä ryhmäkeskuksessa,ei tolpassa.Koska tolppakohtainen kuorma ei välttämättä edes ylity tuosta "yhdestä sisälämppäristä".

        Viallinen lämmitin on eri asia ja poksauttaa sen oman pistorasian/tolpan sulakkeen.Sen takia niitä sisäläppäreitä usein kielletään,ettei useampi tolppa ole pimeänä sitten,kun ryhmässä napsahtaa.Ei tämä nyt mitään uutta "tietoa" pitäisi olla.Kuten e46touring tuossa jo tarkennuksien kanssa kirjoittelikin.Ja se omalta kohdaltani OT:sta.

        Comment

        • Micce///M
          Bimmer Enthusiast
          • Jun 2008
          • 3552
          • Hämeenlinna

          #19
          Originally posted by Heguli 31 View Post
          Et ilmeisesti lukenut mihin vastasin.Ei kyse ollut mistään yhdestä sisätila lämmittimestä,vaan useammista lämmittimistä.Ja kun yhteiskuormitus kasvaa riittävästi,niin nalli napsahtaa nimenomaan siellä ryhmäkeskuksessa,ei tolpassa.Koska tolppakohtainen kuorma ei välttämättä edes ylity tuosta "yhdestä sisälämppäristä".

          Viallinen lämmitin on eri asia ja poksauttaa sen oman pistorasian/tolpan sulakkeen.Sen takia niitä sisäläppäreitä usein kielletään,ettei useampi tolppa ole pimeänä sitten,kun ryhmässä napsahtaa.Ei tämä nyt mitään uutta "tietoa" pitäisi olla.Kuten e46touring tuossa jo tarkennuksien kanssa kirjoittelikin.Ja se omalta kohdaltani OT:sta.
          Joo, meni näköjään ajatuksissa hieman ohi mihin kommentoit. Oikeassa olet sen suhteen.
          Se parkkipaikka pitäisi olla suunniteltu niin, että jokainen tolpankäyttäjä voi käyttää se maksimikuorman samaan aikaan ja nalli ei pala mistään. Yleensä kuitenkaan tämä ei toteudu johtuen kellosta, lämmitysajoista ja siitä että kaikki ei lämmitä ollenkaan.

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎