Olen etsinyt yleisimpiä "merkkikohtaisia" spraypulloja, mutta mun maalia ei vain löydy (mysticblau, uudempi 300-sarja). Marmoritiskin pikkupullot on tuhottoman kalliita. Mistä voisi vielä etsiä halvempia paukkupulloja?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
spraymaaleja auton väriin?
Collapse
X
-
http://www.automaalit.net/epages/Gag...es/Spraymaalit noin esimerkkinä googlesta hakusanalla automaalitLMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by nun6 View PostOlen etsinyt yleisimpiä "merkkikohtaisia" spraypulloja, mutta mun maalia ei vain löydy (mysticblau, uudempi 300-sarja). Marmoritiskin pikkupullot on tuhottoman kalliita. Mistä voisi vielä etsiä halvempia paukkupulloja?
Comment
-
-
Nokian värisilmästä teetin itelle oxfordgrunin, sekä fiudeen mustan, renaulttiin viininpunasen, E36seen tummansinisen, nissaniin vaaleensinisen, hondaan mustan ja renaulttiin tummansinisen. Kaikki in ollut saman värisiä kun loppu auto, kuhan on oikee pohjamaali ollut alla, ensin vaan käyttäytyy hassusti se maali ja näyttää aivan väärältä, antaa vaa rauhassa kuivua. 25E/purkki. Suosittelen! Ja auton kanssa paikan päälle, niin tekee siitä just sopivan värisen.E36 323ti Compact JOKKIS-D, E36 325i Coupe Driftmissile, E61 535d Touring, Passat 3bg 1.9tdi veronkiertopaku, Scania 124 Topline 6x2/4
Follow us on Facebook! https://www.facebook.com/panicrevdrift/
Comment
-
-
Originally posted by ///JATKE View PostNokian värisilmästä teetin itelle oxfordgrunin, sekä fiudeen mustan, renaulttiin viininpunasen, E36seen tummansinisen, nissaniin vaaleensinisen, hondaan mustan ja renaulttiin tummansinisen. Kaikki in ollut saman värisiä kun loppu auto, kuhan on oikee pohjamaali ollut alla, ensin vaan käyttäytyy hassusti se maali ja näyttää aivan väärältä, antaa vaa rauhassa kuivua. 25E/purkki. Suosittelen! Ja auton kanssa paikan päälle, niin tekee siitä just sopivan värisen.-Dodge Charger -73
-Mercedes-Benz GLK
-VW Transporter
Comment
-
Comment