Eli kyseessä e46 328i touring -99. Ostaessa auto nyki kiihdyttäessä ja välillä tasakaasulla. Välillä myös tuntui todella tukkoiselta, toisinaan taas veti nätisti koko kierrosalueen. Vikakoodeja näytti silloin kampiakselin ja nokan asentotunnistimille, sekä satunnaisesti sytytyskatkoja lähes kaikille sylintereille. Tunnistimet vaihdettiin, eikä vieläkään käynti tasoittunut. Seuraavaksi uusin separaattorin, sekä sille tulevat letkut.
Käynti parani jo huomattavasti, mutta vieläkin ajoittain ilmoittaa 1-6 sylinterien sytytyskatkoista. Vikakoodit nollaamalla pelaa vähän aikaa lähes niinkuin pitää, mutta hetken päästä sytyttää taas moottorinhäiriövalon, ja välillä vetää tosi nihkeästi koko kierrosalueen. Imuvuotoja ei pitäisi enää olla, ja suurimmasta nykimisestäki päästy eroon. Puolat ja tulpat tarkistettu, eikä niissäkään pitäisi olla vikaa. Myös tyhjäkäynnillä jonkun verran ravistaa silloin autoa, kun alkaa oireilemaan.
Myöskään tulpan koloihin ei pääse öljyä.
Mistäs tässä voisi oikein seuraavaksi lähteä vikaa metsästämään? :think
Käynti parani jo huomattavasti, mutta vieläkin ajoittain ilmoittaa 1-6 sylinterien sytytyskatkoista. Vikakoodit nollaamalla pelaa vähän aikaa lähes niinkuin pitää, mutta hetken päästä sytyttää taas moottorinhäiriövalon, ja välillä vetää tosi nihkeästi koko kierrosalueen. Imuvuotoja ei pitäisi enää olla, ja suurimmasta nykimisestäki päästy eroon. Puolat ja tulpat tarkistettu, eikä niissäkään pitäisi olla vikaa. Myös tyhjäkäynnillä jonkun verran ravistaa silloin autoa, kun alkaa oireilemaan.
Myöskään tulpan koloihin ei pääse öljyä.
Mistäs tässä voisi oikein seuraavaksi lähteä vikaa metsästämään? :think
Comment