Nonni olipahan tuossa mun 325:ssa pelkät vedet sisällä näköjään.Vi..u! No tuli pakkanen ja aamulla lähdin liikenteeseen. Ajoin muutaman kilsan ja ajattelin et mikäs on ku ei lämpene. Katoin konehuoneeseen kun ajattelin et onkohan pakkas nesteet vähissä... No jäässähän se oli koko paska ja höyryä nousi joka puolelta. No talli oli siinä vajaan kilsan päässä ja pistin sinne sulamaa päiväksi.
Tänään sitte tuli otettua nesteet pihalle koneesta ja lisäsin uutta vettä koneeseen ja kattelin et mistä tulee pihalle.. toivoen et ois nyt vaan joku letku halki mut ei. Sieltähän se näytti kannen välistä tulevan kaikki pihalle .
Millanen homma toi pahvin vaihto sit tohon olis. Eli tarvitseeko konetta lähteä laskemaan/ nostamaan tai joutuuko ottaa kokonaan pois. Jos joku proffa selittäis työn kulkua ku ei itellä kokemusta bemun koneista. Ja paljonkohan tulee kustantaa osat?
Tänään sitte tuli otettua nesteet pihalle koneesta ja lisäsin uutta vettä koneeseen ja kattelin et mistä tulee pihalle.. toivoen et ois nyt vaan joku letku halki mut ei. Sieltähän se näytti kannen välistä tulevan kaikki pihalle .
Millanen homma toi pahvin vaihto sit tohon olis. Eli tarvitseeko konetta lähteä laskemaan/ nostamaan tai joutuuko ottaa kokonaan pois. Jos joku proffa selittäis työn kulkua ku ei itellä kokemusta bemun koneista. Ja paljonkohan tulee kustantaa osat?
Comment