Announcement

Collapse
No announcement yet.

Remmiturbo kysymyksiä

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Irl-Racing
    Bimmer Enthusiast
    • Jun 2006
    • 1755
    • Naantali

    Remmiturbo kysymyksiä

    Moro . Nyt tallilla lojuu yksi ruuviremmi setti ja puhelin entisen omistajan kanssa että kaasuläppä kannattaa asentaa ahtimen imupuolelle

    Koitin monesta autosta kattoa ja yleisimmin kuitenkin se läppä oli imusarjassa kuitenkin kiinni.

    Toimiiko se kaasuläppä ratkaisu imupuolella ja varmasti saadaan meteliä hiukan matalemmaksi.

    sitten on tuo paineen tasaus ventiili se varmasti menee niin että ahtimen paine puolelta päästää paineet kaasuläpän toiselle puolelle?
    Autot
    Bmw I8
    Mini cooper S

    Ex A90 3.0 GR Supra, F30 330e, e36 widebody 330 turbo, f30 318d, e30 mtech 2 apina b6 turbo.

    IG: Irl_Customs
  • 525TurboIC
    Bimmer Fanatic
    • Mar 2005
    • 663
    • Pomarkku

    #2
    Kyllä se toimii imupuolellaki. Veljellä oli aikoinaan 318is:ssä volumexin remmiahdin ja ei toiminu edes muuten ku läppä imupuolella.

    Comment

    • Irl-Racing
      Bimmer Enthusiast
      • Jun 2006
      • 1755
      • Naantali

      #3
      Originally posted by 525TurboIC View Post
      Kyllä se toimii imupuolellaki. Veljellä oli aikoinaan 318is:ssä volumexin remmiahdin ja ei toiminu edes muuten ku läppä imupuolella.
      Okei selvä toi on hyvä kuulla kun läppä oli imusarjassa kiinni remmin meteli on ihan järkyttävä ja haluan vältää makitan porakoneen ääntä .

      Mites pakosarjan laita vapariin suuniteltu pakosarja hyvä vaiko isompaa kun tietenkin kun lykätään enemmän ilmaa kuin normaalisti niin tarviihan sen putkenkin olla isompi?
      Autot
      Bmw I8
      Mini cooper S

      Ex A90 3.0 GR Supra, F30 330e, e36 widebody 330 turbo, f30 318d, e30 mtech 2 apina b6 turbo.

      IG: Irl_Customs

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎