Announcement

Collapse
No announcement yet.

N46 B20b moottori mysteeri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Heguli 31
    BTCF Member
    • Oct 2004
    • 9994
    • KVLA

    N46 B20b moottori mysteeri

    Törmäsin tälläiseen tapaukseen,että auto/moottori käynnistyy kylmänä normaalisti.Kuumana jos/kun sen sammuttaa,niin ei lähde käyntiin.Pyörii "huttaa" kuin puristukset puuttuisivat.Aivan kun ns."liimaventtiili-ilmiö".Kun kone jäähtyy kunnolla,niin puristukset on taas pelissä mukana ja käynnistyy normaalisti.Kylmänä ja kuumana kone käy nätisti.Missä vika?

    Moottori oli merkkiliikkeen ohjeiden mukaan vaihdettu kokonaan "uuteen".Joten mistähän päin (venttiilikoneistoa?) tuota vikaa irtomoottorista alkaisi paikallistamaan.
    Last edited by Heguli 31; 10-04-2014, 14:22.
  • Cell
    Bimmer Enthusiast
    • Jun 2004
    • 7037
    • Uusikaupunki

    #2
    Kokeile öljypumpusta, varmaan täynnä muovisilppua.
    325i -08
    i3 REx -17
    M5 -98 Imolarot
    535i -90 N/A project (maatumassa)

    Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05

    Comment

    • Heguli 31
      BTCF Member
      • Oct 2004
      • 9994
      • KVLA

      #3
      Kerroppa hieman lisää.Jakopään ohjureista muovilastua,vai mistä?Kone kuitenkin kävi nätisti ennen irroittamista.Ei siis mitään ylimääräisiä kolinoita tai jakopään rahinoita.Ja miten tuo aiheuttaisi tuon ns. vapaan pyörimisen kuumana?
      Last edited by Heguli 31; 11-04-2014, 21:16.

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎