Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kytkin ja laatikko

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • e30_M-tech1
    BTCF Member
    • Jan 2011
    • 340
    • Tampere

    Kytkin ja laatikko

    Ei löydy topicia niin tehdään,saa siirtää jos on.
    Tarkoitus on jonkun osaavan laitettavaksi viedä,joo ei tarvitse kommentoida vie korjaamolle: Smoke:
    Kysymys kuuluukin montako tuntia menee töihin?
    kytkimen painelaakerin korjaukseen,
    ja onkohan kytkimessä muutakin vikaa, kun ei ota missään kohtaa kiinni?eli auto saamuu jollet kuseta ykköseltä lähtiessä,ei kuitenkaan luista,ja ajossa normaali.
    Samassa kaiketi onnistuisi vaihtaa vaihdelaatikosta tiivisteitä,laatikko vuotaa.
    Tarkempaa sijaintia vuotokohdasta en ole vielä tutkinut.
    Onko jollain tietoa montako tuntia (päivää: Eek noissa laitoissa menisi?
    Ja jos joku osaa niin kättä pystyyn: JEP:
    Nykyiset:e39 530i & e36 325
    ---------------------------------------------------
    Exät:
    vw golffi
    e46 328 -00
    e30 320 -87
    e30 325 -83
    e36 325 -91
    e36 328 -98
    e30 325 M-tech1 -87
  • jr66
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2006
    • 16457
    • Asikkala

    #2
    Mikä auto ?

    Comment

    • e30_M-tech1
      BTCF Member
      • Jan 2011
      • 340
      • Tampere

      #3
      No jopas

      Unohtu jotain oleellista,siis mainita auto: e36 325 -95: D
      Nykyiset:e39 530i & e36 325
      ---------------------------------------------------
      Exät:
      vw golffi
      e46 328 -00
      e30 320 -87
      e30 325 -83
      e36 325 -91
      e36 328 -98
      e30 325 M-tech1 -87

      Comment

      • Mikkeri
        Bimmer Fanatic
        • Jun 2011
        • 805
        • Suomi

        #4
        Kytkin ei ota missään kohtaa kiinni??? Täh?
        Auto sammuu jos ei kuseta? Täh??
        Ei luista kuitenkaan? Siis mitä se tekee? Ei irroita vai mit vittuu??


        Ja joo, kait ton tekee kuka vaan joka saa käyttää autonosturia.
        AD:n mukaan 4 tuntia menee kytkimen irroituksessa ja asennuksessa. Jos jotain stefoja vaihtaa, menee muutama tunti lisää.

        Eli eiköhän sen joku tee reiluun viiteen sataan.
        TD/TDS pumppujen tiivistelyä.
        TDS osaa.

        Comment

        • e30_M-tech1
          BTCF Member
          • Jan 2011
          • 340
          • Tampere

          #5
          Originally posted by Mikkeri View Post
          Kytkin ei ota missään kohtaa kiinni??? Täh?
          Auto sammuu jos ei kuseta? Täh??
          Ei luista kuitenkaan? Siis mitä se tekee? Ei irroita vai mit vittuu??


          Ja joo, kait ton tekee kuka vaan joka saa käyttää autonosturia.
          AD:n mukaan 4 tuntia menee kytkimen irroituksessa ja asennuksessa. Jos jotain stefoja vaihtaa, menee muutama tunti lisää.

          Eli eiköhän sen joku tee reiluun viiteen sataan.
          Joo,voi olla suomeks sanottuna "ettei irroita",tosin vaan pysäytyksestä lähtiessä
          Eli kusettamalla=luistattamalla, kytkintä ja kaasua kun painaen yhtäaikaa esim.parkista tai valoista lähtiessä yhtaikaa, mennään sitten eteen tai taaksepäin, niin onnistuu liikkeelle lähtö.
          Jos normaalisti nostaa kytkimen liikkeelle lähtiessä, painamatta kaasua niin auto sammuu,kierrokset vetäsee nollille siis..jollet nosta niitä kaasuttamalla
          Autoa en ole päässyt ajamaan kun laitoin sen pois liikenteestä remonttien ajaksi, mutta tuli ostoreissulla huomattua (n.170km) ettei vedoissa ole ongelmia, eikä kytkin luista ajossa.
          Painelaakeri pitää meteliä kytkintä painaessa, sekä laatikko tiputtaa öljyä, niin korjautan ennen ku otan liikenteeseen..
          Benkara veloittaa töistä n.200+tiivisteestä 30-70 riippuen mikä tiiviste,niin sinne kai sitten!
          Toki edullisempiakin ehdotuksia otetaan vastaan
          Nykyiset:e39 530i & e36 325
          ---------------------------------------------------
          Exät:
          vw golffi
          e46 328 -00
          e30 320 -87
          e30 325 -83
          e36 325 -91
          e36 328 -98
          e30 325 M-tech1 -87

          Comment

          • Mikkeri
            Bimmer Fanatic
            • Jun 2011
            • 805
            • Suomi

            #6
            Eli siis kytkin toimii kuin sintteri?

            Miten se ongelma ilmeni siinä?

            En ole kyllä yhtään autoa nähnyt, missä vain voisi nostaa ensin kytkimen, sitten painaa kaasua.
            TD/TDS pumppujen tiivistelyä.
            TDS osaa.

            Comment

            • jannmann
              Bimmer Enthusiast
              • Feb 2003
              • 5856
              • Joccis City

              #7
              Originally posted by Mikkeri View Post
              En ole kyllä yhtään autoa nähnyt, missä vain voisi nostaa ensin kytkimen, sitten painaa kaasua.
              OT: 325e 122hv versiolla onnistuu helposti.
              Aprilia RSV4

              Comment

              • Mikkeri
                Bimmer Fanatic
                • Jun 2011
                • 805
                • Suomi

                #8
                Aika lyhkänen ykkönen siis
                TD/TDS pumppujen tiivistelyä.
                TDS osaa.

                Comment

                • Haatainen
                  BTCF Member
                  • Jul 2009
                  • 1451
                  • Tampere

                  #9
                  Originally posted by e30_M-tech1 View Post
                  Joo,voi olla suomeks sanottuna "ettei irroita",tosin vaan pysäytyksestä lähtiessä
                  Eli kusettamalla=luistattamalla, kytkintä ja kaasua kun painaen yhtäaikaa esim.parkista tai valoista lähtiessä yhtaikaa, mennään sitten eteen tai taaksepäin, niin onnistuu liikkeelle lähtö.
                  Jos normaalisti nostaa kytkimen liikkeelle lähtiessä, painamatta kaasua niin auto sammuu,kierrokset vetäsee nollille siis..jollet nosta niitä kaasuttamalla

                  Eli suomeksi auto sammuu normaalia helpommin liikkeellelähdöissä? Mitä tapahtuu, jos pysähdyt mäkeen, polet kytkimen pohjaan, etkä jarruttele?

                  Ettei joku jarru jumittaisi kuitenkin..
                  Alla:
                  E61 530i(a) -09 perheauto myös invalidille
                  E24 635Csi -84 Polaris metallic

                  Ennenkin on ollut autoja

                  Comment

                  • jannmann
                    Bimmer Enthusiast
                    • Feb 2003
                    • 5856
                    • Joccis City

                    #10
                    Originally posted by Mikkeri View Post
                    Aika lyhkänen ykkönen siis
                    OT: Ei sen lyhyempi kuin normi 325:ssakaan.
                    Jaksaa myös tasaisella tiellä kulkea 5 vaihteella tyhjäkäynnillä n.40km/h ja menee kohtalaisiin mäkiin 3 vaihteella tyhjäkäynnillä.
                    On kohtalaisen sitkeä kone pienillä kierroksilla toi eta.
                    Aprilia RSV4

                    Comment

                    Working...
                    X
                    😀
                    🥰
                    🤢
                    😎
                    😡
                    👍
                    👎