M52B28TU kone, Megasquirt3 + msextra lauta, sekventiaalinen ruisku ja sytytys.
Originaali puolat, ohjaus HÜCO 138403:lla, kun mega ei pysty, kuin TTL tasoisia ohjaamaan. Kipinä tulee hienosti, oikeassa järjestyksessä, YKK katsottu lampulla, täysin kohdallaan.
Startatessa hörähtää välittömästi tosi hienosti ja sammuu saman tien, vaikka starttaa kuin pitkään niin ei enää edes lupaa. Olen koittanut vähentää Cranking fuelia kokoajan, mutta tuntuu silti, että kone tupehtuu bensaan, otin tulpat pois, likomärät ovat. Välillä käynnistysyrityksen jälkeen paukahtaa putkessa.
Suuttimet vakio m52b28tu Siemenssit. Tuotto pitäisi olla 3.5bar paineella 174cc luokkaa. TunerStudio MS laskee 100% avausajaksi 18ms, startatessa ensin oli avausaika päälle 40ms ja olen sitä pikkuhiljaa laskenut siten, että nyt 9ms. Ei tunnu olevan vaikutusta. Priming pulse pistetty nollaan, että ei kastele turhaa imusarjaa kun joutuu kliksuttelemaan virta-avainta eestaas.
Ei sync lossia, full synced kokoajan vaikka starttaa kuin pitkään. Kaasun asennolla ei suurtakaan väliä starttaamiseen, hörähtää ja sammuu, 70% jälkeen menee flood cleari päälle, eli ei tule polttoainetta enää ollenkaan.
Olen täysin aloittelija tässä hommassa, eka kertaa megaspruuttaa mihinkään koneeseen.
Olisko tässä nyt vaan joku totaalisen idiootti virhe?
Suuttimet eivät ole uudet? Voivatko jäädä raolleen?
Otan huomenna vielä suuttimet pois ja testaan, että jäävätkö tihuuttamaan soppaa tjsp.
Originaali puolat, ohjaus HÜCO 138403:lla, kun mega ei pysty, kuin TTL tasoisia ohjaamaan. Kipinä tulee hienosti, oikeassa järjestyksessä, YKK katsottu lampulla, täysin kohdallaan.
Startatessa hörähtää välittömästi tosi hienosti ja sammuu saman tien, vaikka starttaa kuin pitkään niin ei enää edes lupaa. Olen koittanut vähentää Cranking fuelia kokoajan, mutta tuntuu silti, että kone tupehtuu bensaan, otin tulpat pois, likomärät ovat. Välillä käynnistysyrityksen jälkeen paukahtaa putkessa.
Suuttimet vakio m52b28tu Siemenssit. Tuotto pitäisi olla 3.5bar paineella 174cc luokkaa. TunerStudio MS laskee 100% avausajaksi 18ms, startatessa ensin oli avausaika päälle 40ms ja olen sitä pikkuhiljaa laskenut siten, että nyt 9ms. Ei tunnu olevan vaikutusta. Priming pulse pistetty nollaan, että ei kastele turhaa imusarjaa kun joutuu kliksuttelemaan virta-avainta eestaas.
Ei sync lossia, full synced kokoajan vaikka starttaa kuin pitkään. Kaasun asennolla ei suurtakaan väliä starttaamiseen, hörähtää ja sammuu, 70% jälkeen menee flood cleari päälle, eli ei tule polttoainetta enää ollenkaan.
Olen täysin aloittelija tässä hommassa, eka kertaa megaspruuttaa mihinkään koneeseen.
Olisko tässä nyt vaan joku totaalisen idiootti virhe?
Suuttimet eivät ole uudet? Voivatko jäädä raolleen?
Otan huomenna vielä suuttimet pois ja testaan, että jäävätkö tihuuttamaan soppaa tjsp.
Comment