Announcement

Collapse
No announcement yet.

venttiilinjouset

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • rizkavaa
    Bimmer Rookie
    • Sep 2011
    • 187
    • Nastola

    venttiilinjouset

    mistä löydän uudet venajouset m40 moottoriin? Selasin kaikki noi puljut läpi eikä googlekaan löydä jousia kun ladaan ja fordiin.. Ei haittaa vaikka olisivat jäykemmätkin. Jos noihin rally kauppoihin soittelee niin luultavasti maksaa paljon. ja tuplajousilla kun on niin suotas varmaa koko pakka uusia kerralla.
  • jr66
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2006
    • 16418
    • Asikkala

    #2
    Bmw-osia saa bmw-liikkeestä. Tai lähin varaosaliike, tai kl-varaosat, tai merteil, tai schmiedmann.

    Comment

    • 2bar..ahhh
      BTCF Honorary Member
      • Nov 2004
      • 3351
      • haapavesi

      #3
      58 sec tulos



      11341721007
      11 34 1 721 006






      €34 M5 pelastetaan museoinnilta

      Comment

      • rizkavaa
        Bimmer Rookie
        • Sep 2011
        • 187
        • Nastola

        #4
        katoinki noi varaosa numerolla mutta näyttäs olevan loppunu tanskankin varastosta, aikaa olisi kyllä odotellakin mutta ei ihan vuotta kuitenkaan.. Varaosaliikkeet biltema motonet ei tunne koko osaa tuohon moottoriin. Ja onko noihin olemassa jäykempiä jousia? Ja aina parempi ku myytäs sarjana.

        Comment

        • jr66
          Bimmer Enthusiast
          • Apr 2006
          • 16418
          • Asikkala

          #5
          Ehdotus: ota puhelin käteen ja soita kl-varaosille Tampereelle, jos löytyy koko sarja niin kaveri tuo pe. jouset minulle kun tuntuu olevan muuten niin vaikeaa ostaa osia ?

          Comment

          • 2bar..ahhh
            BTCF Honorary Member
            • Nov 2004
            • 3351
            • haapavesi

            #6
            kysytään viel et miksi jäykempiä jousia?
            jos ihan vakio vehe niin ei mitään järkeä ole laittaa jäykempiä jousia koska silloin joudutaan jo miettiin hydraulisen kiristimen toimivuutta kovemmilla jousipaineilla m40 koneen nostimet muutenkaan ole ne arhaaat mahdolliset.

            kysyvä ei tieltä eksy jos asiat mietityttää mutta suosittelen tuota googlen käyttöä sillä saa nopena vastauksen .
            €34 M5 pelastetaan museoinnilta

            Comment

            • rizkavaa
              Bimmer Rookie
              • Sep 2011
              • 187
              • Nastola

              #7
              niin, ei ne jäykemmät muuten mietitytäkään kun että tarviiko niitä jyrkemmän akselin kanssa? ja kysyjille; en ole pervo, ei ole aikeissa ahtaa m40 moottoria

              Comment

              • 2bar..ahhh
                BTCF Honorary Member
                • Nov 2004
                • 3351
                • haapavesi

                #8
                Originally posted by rizkavaa View Post
                niin, ei ne jäykemmät muuten mietitytäkään kun että tarviiko niitä jyrkemmän akselin kanssa? ja kysyjille; en ole pervo, ei ole aikeissa ahtaa m40 moottoria
                mitä on "jyrkemmän" speksit ja paljonko meinaat kierrätää?
                €34 M5 pelastetaan museoinnilta

                Comment

                • jannmann
                  Bimmer Enthusiast
                  • Feb 2003
                  • 5856
                  • Joccis City

                  #9
                  Originally posted by rizkavaa View Post
                  niin, ei ne jäykemmät muuten mietitytäkään kun että tarviiko niitä jyrkemmän akselin kanssa? ja kysyjille; en ole pervo, ei ole aikeissa ahtaa m40 moottoria
                  Jos meinaat vakioon 1,6 tai 1,8l M40 koneeseen virinokkaa, niin säästä suosiolla nekin rahat välirahaan sellaiseen e30 malliin jossa voimaa heti enemmän kuin tossa M40 koneessa pikku virillä on.

                  Ja ei, se sinun yksilösi ei ole niin hyvä yksilö... (uskallan väittää näkemättä)
                  Kun aina nämä mopoimman mallin "virittäjät" (korimallista riippumatta)kuitenkin puolustelee sillä asialla miksi johonkin ruosteiseen paskaan ilman varusteita jne. juttuja on pakko hakata viimeisetkin rahat kaiken järjen vastaisesti, kun se mukamas on aina niiiiiiiiiiin hyvä yksilö..
                  Aprilia RSV4

                  Comment

                  • naukkis
                    Bimmer Enthusiast
                    • Nov 2004
                    • 1222
                    • Jyväskylä

                    #10
                    Originally posted by rizkavaa View Post
                    niin, ei ne jäykemmät muuten mietitytäkään kun että tarviiko niitä jyrkemmän akselin kanssa? ja kysyjille; en ole pervo, ei ole aikeissa ahtaa m40 moottoria
                    Juu jos pistät jyrkemmän akselin. Nyt vain on niin että päästömääräyksien takia vakiokeppi on pirun jyrkillä rampeilla ja virinokat yleensä löysemmillä eli virikepin kanssa voi yleensä käyttää vakiota löysempiä venttiilinjousia, ja hydraulinostimilla käytettäessä se on melkein suositeltavaakin.

                    Comment

                    • rizkavaa
                      Bimmer Rookie
                      • Sep 2011
                      • 187
                      • Nastola

                      #11
                      Originally posted by jannmann View Post
                      Jos meinaat vakioon 1,6 tai 1,8l M40 koneeseen virinokkaa, niin säästä suosiolla nekin rahat välirahaan sellaiseen e30 malliin jossa voimaa heti enemmän kuin tossa M40 koneessa pikku virillä on.

                      Ja ei, se sinun yksilösi ei ole niin hyvä yksilö... (uskallan väittää näkemättä)
                      Kun aina nämä mopoimman mallin "virittäjät" (korimallista riippumatta)kuitenkin puolustelee sillä asialla miksi johonkin ruosteiseen paskaan ilman varusteita jne. juttuja on pakko hakata viimeisetkin rahat kaiken järjen vastaisesti, kun se mukamas on aina niiiiiiiiiiin hyvä yksilö..

                      kyllä se nyt anteeksi vaan on tämä yksilö jota rakennan.. 1,6i johon rakenteilla hiukan piristetty 1,8 m40. mielenkiintonen ja helppo swappi ja tuskin tarvitsee edes vaivautua katsastuttamaan tuolle koneelle. Viimesin mitä haluaa kuulla kanssa bemaristilta on tuo että vaiha auto. Ei nää tiiä kuinka arvokas tuo peli mulle itselleni on. On täällä toki paljon auttaviakin käsipareja. Ja Joo ymmärrän kyllä pointtisi "säästä nekin rahat", Jep, olen säästänyt rahat projektia varten..

                      Comment

                      • naukkis
                        Bimmer Enthusiast
                        • Nov 2004
                        • 1222
                        • Jyväskylä

                        #12
                        M40:nenhän on ylivoimaisesti paras kone E30:een, painavilla koneilla siitä tulee lehmä jolla ei enää ole hauska ajaa. M40:ssä muuta vikaa ole kuin tehonpuute.....

                        Comment

                        • jannmann
                          Bimmer Enthusiast
                          • Feb 2003
                          • 5856
                          • Joccis City

                          #13
                          Originally posted by naukkis View Post
                          M40:nenhän on ylivoimaisesti paras kone E30:een, painavilla koneilla siitä tulee lehmä jolla ei enää ole hauska ajaa. M40:ssä muuta vikaa ole kuin tehonpuute.....
                          Kyllä mä annan ääneni M42 koneelle. M40 koneeseen saa hakata melkoisesti massia, että irtoaa m42 tehot ja käytös. Aito is toisi mukanaan myös paljon muutakin hyvää.
                          Aprilia RSV4

                          Comment

                          • rizkavaa
                            Bimmer Rookie
                            • Sep 2011
                            • 187
                            • Nastola

                            #14
                            nuo ovat kyllä kovia faktoja, mutta näillä mennää. Tosin edessä saattas joskus ollakin kutoskone muutoskin, samalla tosiaan päivettyis toi alustakin sit. Mutta katsotaan nyt. Autokuume ei niinkään ole, rakentelu sen sijaan.

                            Comment

                            • 2bar..ahhh
                              BTCF Honorary Member
                              • Nov 2004
                              • 3351
                              • haapavesi

                              #15
                              kannen virtaukset kohilleen ja putkisto puristuksi unohtamatta jos voimaa sieltä tahot.
                              €34 M5 pelastetaan museoinnilta

                              Comment

                              Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎