mistä löydän uudet venajouset m40 moottoriin? Selasin kaikki noi puljut läpi eikä googlekaan löydä jousia kun ladaan ja fordiin.. Ei haittaa vaikka olisivat jäykemmätkin. Jos noihin rally kauppoihin soittelee niin luultavasti maksaa paljon.
ja tuplajousilla kun on niin suotas varmaa koko pakka uusia kerralla.
venttiilinjouset
Collapse
X
-
€34 M5 pelastetaan museoinnilta
Comment
-
katoinki noi varaosa numerolla mutta näyttäs olevan loppunu tanskankin varastosta, aikaa olisi kyllä odotellakin mutta ei ihan vuotta kuitenkaan.. Varaosaliikkeet biltema motonet ei tunne koko osaa tuohon moottoriin. Ja onko noihin olemassa jäykempiä jousia? Ja aina parempi ku myytäs sarjana.
Comment
-
kysytään viel et miksi jäykempiä jousia?
jos ihan vakio vehe niin ei mitään järkeä ole laittaa jäykempiä jousia koska silloin joudutaan jo miettiin hydraulisen kiristimen toimivuutta kovemmilla jousipaineilla m40 koneen nostimet muutenkaan ole ne arhaaat mahdolliset.
kysyvä ei tieltä eksy jos asiat mietityttää mutta suosittelen tuota googlen käyttöä sillä saa nopena vastauksen .
€34 M5 pelastetaan museoinnilta
Comment
-
-
Jos meinaat vakioon 1,6 tai 1,8l M40 koneeseen virinokkaa, niin säästä suosiolla nekin rahat välirahaan sellaiseen e30 malliin jossa voimaa heti enemmän kuin tossa M40 koneessa pikku virillä on.Originally posted by rizkavaa View Postniin, ei ne jäykemmät muuten mietitytäkään kun että tarviiko niitä jyrkemmän akselin kanssa? ja kysyjille; en ole pervo, ei ole aikeissa ahtaa m40 moottoria
Ja ei, se sinun yksilösi ei ole niin hyvä yksilö... (uskallan väittää näkemättä)
Kun aina nämä mopoimman mallin "virittäjät" (korimallista riippumatta)kuitenkin puolustelee sillä asialla miksi johonkin ruosteiseen paskaan ilman varusteita jne. juttuja on pakko hakata viimeisetkin rahat kaiken järjen vastaisesti, kun se mukamas on aina niiiiiiiiiiin hyvä yksilö..
Aprilia RSV4
Comment
-
Juu jos pistät jyrkemmän akselin. Nyt vain on niin että päästömääräyksien takia vakiokeppi on pirun jyrkillä rampeilla ja virinokat yleensä löysemmillä eli virikepin kanssa voi yleensä käyttää vakiota löysempiä venttiilinjousia, ja hydraulinostimilla käytettäessä se on melkein suositeltavaakin.Originally posted by rizkavaa View Postniin, ei ne jäykemmät muuten mietitytäkään kun että tarviiko niitä jyrkemmän akselin kanssa? ja kysyjille; en ole pervo, ei ole aikeissa ahtaa m40 moottoria
Comment
-
Originally posted by jannmann View PostJos meinaat vakioon 1,6 tai 1,8l M40 koneeseen virinokkaa, niin säästä suosiolla nekin rahat välirahaan sellaiseen e30 malliin jossa voimaa heti enemmän kuin tossa M40 koneessa pikku virillä on.
Ja ei, se sinun yksilösi ei ole niin hyvä yksilö... (uskallan väittää näkemättä)
Kun aina nämä mopoimman mallin "virittäjät" (korimallista riippumatta)kuitenkin puolustelee sillä asialla miksi johonkin ruosteiseen paskaan ilman varusteita jne. juttuja on pakko hakata viimeisetkin rahat kaiken järjen vastaisesti, kun se mukamas on aina niiiiiiiiiiin hyvä yksilö..

kyllä se nyt anteeksi vaan on tämä yksilö jota rakennan.. 1,6i johon rakenteilla hiukan piristetty 1,8 m40. mielenkiintonen ja helppo swappi ja tuskin tarvitsee edes vaivautua katsastuttamaan tuolle koneelle. Viimesin mitä haluaa kuulla kanssa bemaristilta on tuo että vaiha auto. Ei nää tiiä kuinka arvokas tuo peli mulle itselleni on. On täällä toki paljon auttaviakin käsipareja. Ja Joo ymmärrän kyllä pointtisi "säästä nekin rahat", Jep, olen säästänyt rahat projektia varten..
Comment
-
Kyllä mä annan ääneni M42 koneelle. M40 koneeseen saa hakata melkoisesti massia, että irtoaa m42 tehot ja käytös. Aito is toisi mukanaan myös paljon muutakin hyvää.Originally posted by naukkis View PostM40:nenhän on ylivoimaisesti paras kone E30:een, painavilla koneilla siitä tulee lehmä jolla ei enää ole hauska ajaa. M40:ssä muuta vikaa ole kuin tehonpuute.....Aprilia RSV4
Comment
-
kannen virtaukset kohilleen ja putkisto puristuksi unohtamatta jos voimaa sieltä tahot.€34 M5 pelastetaan museoinnilta
Comment

Comment