Useat ovat varmaan todenneet että yksi jos toinenkin on huohotsjärjestelmän jäätymisen, tukkeutumisen tai imuvuotojen uhri.
Tekisi mieli muutta oma käyttis keruusäiliölliseksi. Motti on siis N42B18 jossa huohotusventtiiliin tulee letkut sylinterikannesta ja öljytikun juuresta. Olisiko yksinkertaisin tapa katkaista letkut ja jatkaa eristetyllä letkulla keruusäiliöön ja tukkia imusarjaan menevä liitin. Liittimiä tuskin saa kappaletavarana? Huohotusjärjestelmälle ei vissiin ole mitään valvontajärjestelmää joka aiheuttaisi virheilmoituksia moottoriohjaukselle? Onko väliä mille korkeudelle säiliö tulee? Akkukotelo olisi sopivasti tyhjä..
En hae tällä järjestelmällä mitään motorsporttia mutta haluan poisulkea venttiilin rikkoutumisesta tulevat ongelmat. ...Ja olisi kiva liata kädet välillä muutostöiden kun korjaustöiden takia
Tekisi mieli muutta oma käyttis keruusäiliölliseksi. Motti on siis N42B18 jossa huohotusventtiiliin tulee letkut sylinterikannesta ja öljytikun juuresta. Olisiko yksinkertaisin tapa katkaista letkut ja jatkaa eristetyllä letkulla keruusäiliöön ja tukkia imusarjaan menevä liitin. Liittimiä tuskin saa kappaletavarana? Huohotusjärjestelmälle ei vissiin ole mitään valvontajärjestelmää joka aiheuttaisi virheilmoituksia moottoriohjaukselle? Onko väliä mille korkeudelle säiliö tulee? Akkukotelo olisi sopivasti tyhjä..
En hae tällä järjestelmällä mitään motorsporttia mutta haluan poisulkea venttiilin rikkoutumisesta tulevat ongelmat. ...Ja olisi kiva liata kädet välillä muutostöiden kun korjaustöiden takia
Comment