Auto 535d -06
Vaihdoin 5. ja 6.sylinterin suuttimet (tehdasuusia), kun oli 5.suuttimessa korjausarvot hieman ylhäällä ja molemissa ohivuodot hieman yli sallitun. Suuttimet tilattu täältä: http://www.diesel-technik-biberach.de/
No nuo tuli vaihdettua ja DDE:lle kerrottiin uusien suuttimien notulit. Ongelmana antaa edelleen vikakoodia korjausarvon liian suuresta lukemasta. No, Inpalla lukemaan korjausarvoja ja nyt on muissakin sylintereissä korjausarvot viturallaan. Kun noita uusien suuttimien notuleita koodailtiin DDE:hen oli tilanne kaikkien muiden suuttimien osalta täydellinen, mutta 6.suutin oli melkein punaisella plussalla. Nyt on tilanne tämä:
Kierroksilla (1500rpm):
Olen ottanut vaihdetut suuttimet uudelleen auki ja laittanut uusilla kupariprikoilla takaisin sekä tarkastanut, että tiivistepinnat ovat hyvässä kunnossa ja puhtaat. Paine- ja paluulinjan liitännät ok eivätkä vuoda.
Mikä voi laittaa nuo arvot noin vituralleen? Käynnissä kyllä huomaa tuon, täristää välillä.
Vaihdoin 5. ja 6.sylinterin suuttimet (tehdasuusia), kun oli 5.suuttimessa korjausarvot hieman ylhäällä ja molemissa ohivuodot hieman yli sallitun. Suuttimet tilattu täältä: http://www.diesel-technik-biberach.de/
No nuo tuli vaihdettua ja DDE:lle kerrottiin uusien suuttimien notulit. Ongelmana antaa edelleen vikakoodia korjausarvon liian suuresta lukemasta. No, Inpalla lukemaan korjausarvoja ja nyt on muissakin sylintereissä korjausarvot viturallaan. Kun noita uusien suuttimien notuleita koodailtiin DDE:hen oli tilanne kaikkien muiden suuttimien osalta täydellinen, mutta 6.suutin oli melkein punaisella plussalla. Nyt on tilanne tämä:
Kierroksilla (1500rpm):
Olen ottanut vaihdetut suuttimet uudelleen auki ja laittanut uusilla kupariprikoilla takaisin sekä tarkastanut, että tiivistepinnat ovat hyvässä kunnossa ja puhtaat. Paine- ja paluulinjan liitännät ok eivätkä vuoda.
Mikä voi laittaa nuo arvot noin vituralleen? Käynnissä kyllä huomaa tuon, täristää välillä.
Comment