Announcement

Collapse
No announcement yet.

Visko

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pazi88
    Moderator
    • Jan 2007
    • 11079
    • Oulu

Joo tosiaan jossain muualla on vika kuin viskossa, jos meinaa nostella lämpöjä normiajossa. Ehkä kunnon kesähelteellä voi tulla ongelmia, kun kauan käyttää paikallaan. Itte oon viskon vaihdellu sitten uuteen, kun alkaa mennä väljäksi. Sillon kun on riskinä, että osuu siivet syyläriin, kun ne alkaa lepattaan miten sattuu.

Instagram, YouTube kanava
    ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva

Comment

• Make H.
      BTCF Member
      • Jul 2006
      • 1278
      • Kokkola

Kyllä itellä ainaki e34 m50b20 nosteli lämpöjä kaupunkiajos kesähelteil ku oli visko rikki eli ei ottanu kiinni kunnolla. Ehjä visko ja ei enää ongelmia.

Comment

• Urpo_rotta
        BTCF Member
        • May 2012
        • 5257
        • Pirkkala

No mitenkäs se muka moottori jäähtyy ilman viskoa, sähköflektejä yms. Jos auto ei liiku? Ei mitenkään. Täysin tyhmää on ilman MITÄÄN ropellia ajella.
        E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
        E34 525i -90 twinturbo 427/519

N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
        VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
        Kysy jos tarvetta

Comment

• 2bar..ahhh
          BTCF Honorary Member
          • Nov 2004
          • 3351
          • haapavesi

Originally posted by Urpo_rotta View Post
          No mitenkäs se muka moottori jäähtyy ilman viskoa, sähköflektejä yms. Jos auto ei liiku? Ei mitenkään. Täysin tyhmää on ilman MITÄÄN ropellia ajella.
          no tiety jos ei sähköflektiä ole mut olisi pitänyt tarkentaa... Auto missä ei ongelmia ole ollut etes kesähelteissä ruuhkassa tai radalla ajessa kun olen nakannut viskon pois E34 M5 E34 540ia E38 740ia E30 530ia kaikissa on ilmastointi. Ilmastoinin flekti hoitaa kyl tarvittavan jäähdytys tehon kaupunkiajossa heltessä. Esim berliinissä +38 lämmintä ryömimistä kaupungissa ja ei mitään ongelmaa ilman flektiä.
          €34 M5 pelastetaan museoinnilta

Comment

• blueorange
            Bimmer Fanatic
            • Sep 2010
            • 404
            • suomi

Kaverilla tippu kerran sierrasta koko visko maahan jätti parkkiin käyntiin ja tuli mun kämpälle.Puhuttiin paskaa n.10 min ja mentiin pihalle tupakille niin sierra höyryää pihalla.Äkkiä ajamaan lenkki kovaa et jäähtyy ja sit pelti auki niin koko flektiä näy missään noin nollakelillä lämmin patarauta moottori meni punaselle 10 minuutissa...Ajeli vielä vuoden ilman flektiä.Muisti vaan sammuttaa parkissa

Comment

• Sam10000
              Newbiemmer
              • Jul 2012
              • 11
              • Kuopio

Kiitos kaikille vastauksista, testailen jossain vaiheessa viskon toimivuuden...

Originally posted by blueorange View Post
              Miksi se pitää testata?Eikö pysy lämmöt kurissa? Jos pysyy niin turha vaivata päätä.
              Ei tämän suhteen mitään pakkoa ole, uteliaisuus vaan iski kun uutena E30 omistajana näitä foorumeita oon lueskellu ja tosta viskostakin on asiaa ollut. Omassa ei toimi lämpömittari joten en itse asiassa tiedä nouseeko lämmöt mutta ei ainakaan mitään oireita ole ollut.
              Lämpömittarin korjaus on tässä ensimmäisenä listalla...
              F10 525dA 2010.
              ex. E90 318d 2008, E30 318i 1989, E46 320dA 2005, E91 318d 2007

Comment

Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎