Hieman offtopicin puolelle, mut mistä saa laput E30 320iS:stä et voi verrata konttorilla? Jos vertaa E30 325i:in ni ei tartte varmaankaan mitään lappusia vai mites?
Ei tarvi lappusia, käskee sen dorkan inssin soittaa vaikka AKE:lle ja varmistaa asia sieltä jos eivät muuten usko. Kaikilla konttoreilla PITÄISI olla tieto tuosta 320iS vertailusta.
..jaa että mistäkö tiedän.. jokusen hetken AKE:n sedän kanssa turissut puhelimessa
et saa ajella tolla jos on ulkomaan rekkarissa, eikös siinä joku sääntö ollut tuonkin suhteen?
Juu tuosta ei tarvii huolehtia ku en ole suomessa kirjoilla vaan ulkomailla niin mulla on kyllä lupa ajella. Ei muutaku ahdot alas ja konttorille sitte..
[QUOTE=bmw tt]Jep enpä tiedä sitte. Ehkä se pitää vaa pitää ulkomaan rekkarissa ja ajella sillei. Tai poistaa tekniikka ja tuoda orkkiksena ku pitäs käyttöauto saada.
Entäs sitten muut vaihtoehdot noista verailuautoista? Tuleeko kellään mieleen muita? M3 ei taida olla vaihtoehto....
Pitää vielä mennä etsimään lisää juttuja jospa löytyis jotain samantapasta.
tuo suomeen vie penkkiin tiputa ahtopaineet 0.1bar ja leimaa se alle 204 hv jos on tolla yli nykäse yksi tulpanjohto irti jos vielä ni nykäse toinen ja ota penkitystulos lapulle ja käy leimaamassa auto ja nosta sitten paineet
hyvin yksinkertaista ei sitä autoa kannata max paineilla leimata
ei tuo hirveeesti auta, että auto on laillisesti kilvissä jossain toisessa maassa, poikkeusluvan hakuun menee, ellei sitte saa tehoja alas pienemmillä paineilla
jossain vaiheessa saattaa olla apua, mutta tämä jyrkan e36 328 on hyvä esimerkki, että siinäki meni poikkeusluvan hakuun
Sitä jyrkan juttua seurailinki tossa.
Sitten vielä oftopiccina että auto ei ole minun enkä pysty vastaamaan ihan kaikkiin tekniikka puolen kysymyksiin. Sen verran että turbot on mun muistin mukaa Garretin T04.
Sitten vielä oftopiccina että auto ei ole minun enkä pysty vastaamaan ihan kaikkiin tekniikka puolen kysymyksiin. Sen verran että turbot on mun muistin mukaa Garretin T04.
A real T6 turbo is epic. Think about it. T3 is smaller than a T4 by a large margin. Add 2 more to that Here's a good comparison.
On the far right is a PT67, with a T4 hot side. Beside that is a PT88, which is as big of a T4 turbo they come. Next is a GT47-88, which is a T6/large frame/thumper turbo, and beside it is a PT98. T6's are huge.
Juu tuosta ei tarvii huolehtia ku en ole suomessa kirjoilla vaan ulkomailla niin mulla on kyllä lupa ajella. Ei muutaku ahdot alas ja konttorille sitte..
Taas hieman ohi aiheen, mut ei paljoa.
Eli miks ihmeessä kaikki ahtajat vertaa E30 325i:hin(170hv) +20% = max 204hv
kun vaihtoehtona on myös E30 320iS(192hv) +20% = max 230hv
vai onnistuuko ihan samallai?? Vai tuleeko kenties jotain muttia matkaan ku verrataan tohen 320iS:ään.
Itellä pian tulossa tuo vertailu konttorilla eteen, ni ois hyvä tietää et mitkä lukemat otetaan penkistä?
| Bmw 730d E65 & E24 635Csi | 12m Ford Excursion limo 220" |
Et siis lukenut koko topiccia läpi?
320is ei voi käyttää tässä tapauksessa vertailukohteena kun 320is:ää ei ole koskaan tehty nelivetona.(Eli olisko se silloin 320ixs? xis?six?isx?)
Taas hieman ohi aiheen, mut ei paljoa.
Eli miks ihmeessä kaikki ahtajat vertaa E30 325i:hin(170hv) +20% = max 204hv
kun vaihtoehtona on myös E30 320iS(192hv) +20% = max 230hv
vai onnistuuko ihan samallai?? Vai tuleeko kenties jotain muttia matkaan ku verrataan tohen 320iS:ään.
Itellä pian tulossa tuo vertailu konttorilla eteen, ni ois hyvä tietää et mitkä lukemat otetaan penkistä?
ja edelleen is vaatii abs-jarrut...
edit: ja kai se on ihan sama mitäö siinä lapussa lukee, kun 99,5%:sti kaikilla on enemmän...
Ehkä pikkusen off topicci, mutta kiinnostais ton rakennetun auton voimansiirto muutokset, vai onko siihen edes tehty muutoksia? Itselläni on nimittäin myös tollanen turpo neliveto projekti, tosin yhdellä turbolla, mutta minua on epäilyttäny et mitähän toi kestää.
Voimansiirto on ihan vakio käsittääkseni ja kestää sen minkä kestää, aika rauhallisesti tolla on ajettu. Että ei mitään ykkösellä viivalta vaan sitte suuremmilla vaihteilla vähän rajumpaa menoa.
Jos kuitenki jollain on vielä tohon itse kysymykseen tietoa niin rohkeasti vaan kertoilemaan! Eihän sitä tuomita vaikka vähän väärin kirjottaa! Joku aina osaa oikasta asiaa!
Comment