Mistä tietää jos on kansipahvi mennyt?Paljonko teillä bensankulutus e36 325i:ssä?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
kansipahvi...
Collapse
X
-
Originally posted by ViisKolmeVitonenNesteet hävii ja tulee valkosta savua. Myös jäähdytin nesteen glykolin voipi haistaa, jos palotilaan asti joutuu.
Comment
-
-
Originally posted by Lemonnäin talvella on huonompi huomata tätä "valkoista" savua, mille toi glykooli haisee "palaneena" ja miten paljon nestettä katoaa ? liittyykö samaan aiheeseen kierrosten aaltoilu ja tehottomuus?
Kierrosten aaltoilu + tehottomuus taas voi viitata surullisen kuuluisaan lamda-vikaan näissä alkupään M50-koneissa, myös ilmavuodot mahdollisia.-- Official member of BTCF-Sauna Team --
Save the World, Fuck The Fuel EconomyVitut aerodynamiikasta, kuutiotuumat ratkaisevat!
Comment
-
-
E30 2.0i Yks päivä ku menin kouluun niin rupes lämppäri puhaltaa viileää ilmaa, ostin jäähdytysnestettä ja lisäsin sitä noin 7 desiä ja sit tuli taas lämmintä ilmaa, seuraavana päivänä sama juttu, ja sit huomasinkii et jäähdytysneste on säiliössä ihan mustaa melkeinpä, öljy taitaa olla. Öljyn seassa ei kuitenkaan olut vettä, ihan normaalin väristä on. Kaveri ajo perässä ja sano et pöllähtää kun kierrättää konetta. Voiko olla muuta mahdollisuutta kuin se että kanspahvi menny tai kansi haljennut? Ei tekis yhtään mieli käydä vaihtamaan. Paisuntasäiliöön ei tule kuplia ainakaan tyhjäkäynnillä. Check-panelin öljyvalo ei ole syttynyt elikkä aika vähän öljyä on mennyt?
Ai niin, yks kaveri sano et voi olla mahdollista että kannenpultit on löystyneet. Onko höpöhöpöä?Last edited by mupe000; 13-03-2005, 13:22.
Comment
-
Comment