Announcement
Collapse
No announcement yet.
M62 moottorin ajoitus
Collapse
X
-
Originally posted by Apk View PostJatketaan taas yksinpuhelua. Huomasin että noista nokka-akseleiden toisioketjun kiristimistä puuttuu nuo ulkoiset jouset. Löysällä ollut ketju on hakannut ne irti.
Onko nuo jouset pakollisia?
Osa numero 7.
Uudet n. 5e/kpl. eli ei kuollettava takaisku. Toki kovasti itseäni ainakin kiinnostaisi löytää koneesta noi irronneet ja onko jääneet jo jonnekkin väliin. :thinkAprilia RSV4
Comment
-
-
Voin 99.5% varmasti sanoa että ne ei kuulu sinne. Ne on tarkoitettu asennuksen helpottamiseksi. Ei ole ollut yhdessäkään purkamassani koneessa paikallaan. Jollen väärin muista, reiät joihin ne asennetaan on ihan vaan sileet reiät eikä nuo jouset siellä pysyisi mitenkään.E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
-
Originally posted by Apk View PostMinulla on tarvittavat työkalut m62 moottorin ajoitukseen.
Kaikki muu on selvää mutta mihin asentoon tuo "impulse sending wheel" tulee asentaa? Autossa ei ole vanosta.
Kuvassa osa numero 5:
Joku muu oli kysellyt tuolla samaa mutta keskustelun linkin ohjeet olivat poistuneet.
http://forums.bimmerforums.com/forum...-SENDING-WHEEL
Comment
-
-
Ainakin tis sanoi että tuossa on stanssattu merkki ja se ylös kun nokat on lukittuna eli siis kannen suuntaannähden ylös ja niissä ei juurikaan ole säätöä vaan pultin reikien välein voi kääntää anyway mulla on toiminut ok sen jälkeen
eli siinä impulse wheelissä on suora painauma merkintä joka kanteen nähden ylös silloin tuo ioson välin jälkeen eka pikkulipare tulee about samaan suuntaan kuvalinkki alla kesäiseen prokkikseen.
Comment
-
Comment