Joo elikkäs mikähän vois olla kun startatessa yrittää vaan ei jää pyörimään ja jonkun aikaa kun on starttaillu nii ruppee potkimaan kone vastaan. Auto toimi moitteetta kunnes emäntä ajoi töihin ja sammutti normaalisti ja iltäpäivällä ei enää lähtenytkään käyntiin. Kipinä tulee irto tulpalla pari kertaa ihan ok ja sitten miten sattuu. Osia oon vaihellu jo virranjakajan kannen ja pyörijän, tulpanjohot, puolan, kampiakselin tunnistimen,tulpat, motronic boxinki aukasin mutta mitään ihmeellistä ei sieltä löytynyt. Jotenki tuntuu että ainakin jako pitäs olla kohallaan kun ajusta jätetty ja sitten hyytyny. Jakopää hilut ajettu alle 5000km. alkaa niksit ja hermot olla vähänä.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 318i m40 ei käynnisty.
Collapse
X
-
Jos tulpanjohdot on varmasti oikeassa järjestyksessä ja kaikki sytkäpuolen osat on kunnossa, kokeilepas onko kampiakselin värinänvaimennin (dampperi/triggeripyörä) irronnut vulkanoinnista. Noita on satunnaisesti mennyt ja triggeröinti ei enää ole oikealla kohdalla kampiakseliin nähden. Hieman vaikuttaisi ko. vialta, jos kipinä tulee miten sattuu ja muut osat on uusittu..
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
-
-
Originally posted by JustU View PostJoo just tarkistin ja triggerilevy pyöri ihan käsin kampuran päällä. huomenna metästämmään uus pyörä nii siinä se täytyy jo olla sen vian. Suuret kiitokset!Olishan se mukava, jos tulis tuolla kuntoon.
.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
Comment