minkä kokoiset ja numeroiset suuttimet on vakio e30 325 bemussa?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
suuttimien koko
Collapse
X
-
Kysytään nyt tässä samassa topicissa muitakin kokoja.
Eli m20b23 suuttimen tuotto? ja m30b28 tuotto.
Ja onko kukaan tehnyt onnistuneesti 4ohmin suuttimesta 16ohmista?
Tekeminen ei ole ongelma. Olisi vaan kiva tietää toimiiko toi käytännössä?
Ja samaan liittyen. paljon suutin vie virtaa?
Tässä koko illan olen pähkäilly tota mun suutin ongelmaa. Googlettanu aiheesta ja ettinyt täältäkin.
Onko missään muussa vehkeessä isompaa 16ohmista suutinta kuin 528:sissa?
Edit: No lyöty muutama missä on vielä L-jetti.
M20 rivi-6 3003 200@5500 272@4300 Bosch L-Jetronic 1972 E9/3.0CSi
M90 rivi-6 3453 218@5200 310@4000 Bosch L-Jetronic 1978 E24/635CSi, E23/735i
Mutta mistäpä luulis tähän hätään löytyvän 635csi:n suuttimet.- 2006 Mustang cabriolet
- Sleekcraft Enforcer 28'
Comment
-
-
Tutkiskelin tossa noita. Ja kyselinkin parista paikkaa numeroilla suuttimia. Eioota myytiin taas.
Mutta onko tossa 323:messa nyt samat suuttimet mitkä ovat 2.0 koneessa?
Mun mulla on nyt irrallaan noi b23 suuttimet tossa. Niitten numeron perustella (0280 150 208) ne tuottaa 133cc 44psi painella. mikäs on muuten psi to bar kaava? Jos oikein käsitin niin 44psi on 3 bar? Ja toi 3 bar on maksimi paine noille suuttimille?
Taas toisen kaavan mukaan jos tossa olis 125 kw. Eli 200hp. Tarttee suuttimessa olla tuottoa 145cc
7*125/6= 145.8cc
Jos sitten oletetaan että noi b23 suuttimet tuottaa 133cc@3bar ja suuttimet kestää 3.5bar
Sitten vähän kaavaa: 3/3.5*133=155cc Eli saataisiin noi tuottamaan 155cc. Sehän tarkottaa paperilla että noi b23:men suuttimet riittää?
No jos nyt on niin että b20 ja b23 molemmissa on samat suuttimet toi selviää heti kokeilemalla. Mulla on nyt tuola kiinni ton b20 suuttimet.
Mutta jos niissä tosiaan on eroa käyn vaihtamassa ne ja jos sitten toimis.
Toivottavasti edes joku pysyy messissä tässä pohdinnassa.- 2006 Mustang cabriolet
- Sleekcraft Enforcer 28'
Comment
-
-
Originally posted by Wittu_jooKoitin äsken 3.6bar paineella. Saa nähä kestääkö suuttimet. Ja vieläkin on tulpat valkoset :(
Vähän tuli kumminkin värieroa. Eli valkosen ja ruskeen välillä on nyt.
Melkein vois lähtee jo ajelemaan.F31 328i M-Sport
Comment
-
-
Originally posted by Wittu_jooOriginally posted by biimer327No mikset koita M20B25 suuttimia?
L-Jet käyttää niitä 4 ohmin suuttia ja Le-Jet 16 ohmin suuttimia.
Käsittääkseni Motrinicissa käytetään samoja kuin Le-Jetissä. Esim. ETK tarjoaa samoja suuttimia E28 525i, 528i ja 535i malleihin.Eihän me Etelä-Pohjalaiset ihan täydellisiä olla. Meiltä puuttuu heikkoudet.
Vanha Uuden liiton mies...
Comment
-
-
Originally posted by FreakOriginally posted by Wittu_jooOriginally posted by biimer327No mikset koita M20B25 suuttimia?
L-Jet käyttää niitä 4 ohmin suuttia ja Le-Jet 16 ohmin suuttimia.
Käsittääkseni Motrinicissa käytetään samoja kuin Le-Jetissä. Esim. ETK tarjoaa samoja suuttimia E28 525i, 528i ja 535i malleihin.- 2006 Mustang cabriolet
- Sleekcraft Enforcer 28'
Comment
-
-
Originally posted by Wittu_jooOriginally posted by FreakOriginally posted by Wittu_jooOriginally posted by biimer327No mikset koita M20B25 suuttimia?
L-Jet käyttää niitä 4 ohmin suuttia ja Le-Jet 16 ohmin suuttimia.
Käsittääkseni Motrinicissa käytetään samoja kuin Le-Jetissä. Esim. ETK tarjoaa samoja suuttimia E28 525i, 528i ja 535i malleihin."Suck my dick!"
-Ron Jeremy
Comment
-
-
Originally posted by PlutoOriginally posted by biimer327Originally posted by Wittu_jooEmpä muuten tiedä kumpi tuola on. Mutta suuttimet ovat 16ohm
Vielä kun sais numeroita noihin.
eli 325i: numero oli = 0 280 150 715
Entäs sitten e28 535:sen?
Tai sitten 635csi:n?
Ei muuten mutta jos esin felkeltä kyselee noita niin tarttee noi numerot.- 2006 Mustang cabriolet
- Sleekcraft Enforcer 28'
Comment
-
Comment