Originally posted by Tommix
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Missä imupuolen puhdistus? (Mini)
Collapse
X
-
Jaguar F-Pace 3.0D -17 ja Jaguar XJ 3.0DS Supersport -12
Check: www.lisäätehoa.fi https://www.facebook.com/Lisaatehoa.fi/
Tampere 044-5867096
-
-
Originally posted by Tommix View PostOnnistuuko samalla metodilla näihin turboihin?
T: mahdollinen koekaniini
Originally posted by Bmw Master View PostMites ihan perinteiden vesikarstanpoisto?sigpic
P:0409699000
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan.
Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Comment
-
-
Tässä elävän elämän esimerkki kotosuomesta tammikuulta: suomi-auto, 2007-mallinen Cooper S, ajettu 52tkm (täydellinen merkkiliikkeen huoltokirja, ja myynnissä merkkiliikkeessä). Jakopään kiristin antautunut, ohjurit hajonneet. Venttiilit saman näköiset kuin yllä olevan postauksen kuvassa ja lisäksi vielä vääntyneet.
Uusiksi laitettu: jakopää, venttiilikansi, venttiilit ja paljon muuta
Kävin tammikuussa koeajamassa useampaakin Cooper S:ää, nimenomaan R55:sta, ja JÄRJESTÄÄN joko jakopääremppa oli jo tehty tai moottori nyki ja rallatti jo siihen malliin, että jakopääremppa oli tulosssa. Eikä puhuta mistään 200tkm+ ajetuista, vaan jollain tapaa uskottavalla Suomi-historialla olevista 50-120tkm ajetuista autoista.
Lopulta totesin että työmatkaa voi ajaa myös kutoskoneisilla ja unohdin nuo minit. Olishan siinä ollut halvat vakuutukset ja varmaan mennytkin vähemmällä bensalla kuin 330, mutta tuollaisen jakopäärempan hinnalla ostaa aika paljon menovettä.
F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
Mini himottaisi kyllä käyttöautoksi, R53 Cooper S olisi jopa budjetille sopiva :think
Koskeeko myös näitä karstaongelmat?Jolli Detailing -kulkupelit kiiltäväksi-
Myös vikakoodien luvut, huollot sekä korjaukset. Kaikki merkit!
PM tavoittaa, puhelimella ei.
Comment
-
-
Originally posted by Jolli View PostMini himottaisi kyllä käyttöautoksi, R53 Cooper S olisi jopa budjetille sopiva :think
Koskeeko myös näitä karstaongelmat?sigpic
P:0409699000
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan.
Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Comment
-
-
Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 NmE60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Originally posted by Jolli View PostMini himottaisi kyllä käyttöautoksi, R53 Cooper S olisi jopa budjetille sopiva :think
Koskeeko myös näitä karstaongelmat?E46 330ti M-Sport II '02 6-gang Supercharged
F20 LCI2 118dA M-Sport '19
Comment
-
-
Originally posted by walde View PostEi koske. Näissä museopeleissä polttoaine suihkutetaan ihan perinteisesti imusarjaan, ei suoraan palotilaan. Lisäksi minkäänlaista pakokaasujen takaisinkierrätystä (EGR) ei W11 moottoreissa ole. Eipä sillä, N14 moottorissakin EGR on taidettu toteuttaa ilman ulkoista toimilaitetta ihan VANOS:n avulla.Jolli Detailing -kulkupelit kiiltäväksi-
Myös vikakoodien luvut, huollot sekä korjaukset. Kaikki merkit!
PM tavoittaa, puhelimella ei.
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostÖh... Siis jos vanos tässäkin moottorissa tarkoittaa säätyvää venttiilien ajoitusta niin mitenkäs tuo on toteutettu :think
Lyhyesti: Pakokaasujen takaisinkierrätyksen (EGR) voi toteuttaa kahdella tapaa: Ulkoisesti tai sisäisesti. VANOS:n (tai muun muuttuvan venttiilinajoitusjärjestelmän) avulla pakokaasujen takaisinkierrätys toteutetaan sisäisesti joko lisäämällä overlappia osakuormitusalueilla siten, että pakoventtiilien ollessa vielä avoimena imutahdin alussa osa pakokaasuista palautuu takaisin sylinteriin, tai sulkemalla pakoventtiilit ennen kuin kaikki pakokaasu on poistunut sylinteristä.
Jollille voin laittaa privaan tarinaa jossain välissä.E46 330ti M-Sport II '02 6-gang Supercharged
F20 LCI2 118dA M-Sport '19
Comment
-
-
Kokeilin kokemuksien kannustamana tuota Liqui Molyn drossen klappen reigneriä iskeä koneeseen ja vaikka itse toimenpide vaikutti todella epäilyttävältä (kaamea pauke ja savu) niin lopputulos vaikuttaisi onnistuneelta. Tyhjäkäynnin "vapina" katosi täysin ja persdyno väittää että muutama hevonenkin palautui.
Miten jotka ovat kyseisen käsittelyn tehneet niin kannattaisiko laittaa lähiaikoina toinenkin purkillinen vai poistaako aine tosiaan niin tehokkaasti, että kerralla hyvä?BMW i4 M50 -23
BMW 330e M-sport -17
BMW 120d M-sport -14
MINI JCW -09
Comment
-
-
Originally posted by jobo View PostKokeilin kokemuksien kannustamana tuota Liqui Molyn drossen klappen reigneriä iskeä koneeseen ja vaikka itse toimenpide vaikutti todella epäilyttävältä (kaamea pauke ja savu) niin lopputulos vaikuttaisi onnistuneelta. Tyhjäkäynnin "vapina" katosi täysin ja persdyno väittää että muutama hevonenkin palautui.
Miten jotka ovat kyseisen käsittelyn tehneet niin kannattaisiko laittaa lähiaikoina toinenkin purkillinen vai poistaako aine tosiaan niin tehokkaasti, että kerralla hyvä?Jaguar F-Pace 3.0D -17 ja Jaguar XJ 3.0DS Supersport -12
Check: www.lisäätehoa.fi https://www.facebook.com/Lisaatehoa.fi/
Tampere 044-5867096
Comment
-
Comment