MORJES! Mites on jos vaihtais E30:iin 2litraisen tilalle 2.5 litrasen. Onnistuuko ns.heittämällä eli mitä juttuja joutuu vaihtaan ja entä huomaako esim. katsastusmies sen jos jätän ilmoittamatta
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Koneen Vaihto
Collapse
X
-
Miksi sitä ei voi lailliseksi peliksi sitten tehdä, jos kerta ruetaan tekniikkaa vaihtamaan? Menkää ja ostakaa aito 325, jos ei kehdata muutoskatsastusta tehdä.
Prosentteja eikai paljoa tosiaan tule, kun jarruista ei enää prosentteja lasketa. Kone, laatikko, johtosarja, apulaitteet, voimansiirto?
Eikä imasta niitä herneitä, tämä vain oma mielipide.Last edited by zener; 22-03-2005, 18:30.
Comment
-
-
mielestäni kannattaisi mennä ihan suosiolla muutoskatsastamaan autosi...
tietääkseni ei edes maksa kovinkaan paljoo ja ei pitäisi tulla kovinkaan suurta muutos prosenttia autoosi...
mutta viisaimmat kertokoonVerhoilutyöt, vikakoodin luenta, hiekkapuhallustyöt Turku, Rauma seudulla. Yhteydet yv tai Redain(at)gmail.com
Comment
-
-
Kyllähän se kone sinne menee suht heittämällä. Katsastuksen puolesta alustan pitää myös vastata 325, en muista mitä 320 on vakiona, mutta levytjarrut ja kallisuksenvakain pitää olla myös taka-akselilla, lisäksi etutolpat pitää olla "ne paksummat". ABS on selanen juttu minkä pakollisuudesta on vähän ristiriitaista tietoa, sekin riippuu kait vuosimallista.I wanted a faster horse.
Comment
-
-
[QUOTE=zener]Miksi sitä ei voi lailliseksi peliksi sitten tehdä, jos kerta ruetaan tekniikkaa vaihtamaan? Menkää ja ostakaa aito 325, jos ei kehdata muutoskatsastusta tehdä.
Prosentteja eikai paljoa tosiaan tule, kun jarruista ei enää prosentteja lasketa.
wtf, kuulin juttua uudistuksesta, mutta onko faktaa, linkkiä?thought the block was good for 200, even 300 hp, but I never thought it would take 1000 horsepower."
Alex von Falkenhausen
Comment
-
-
Originally posted by f1zzJa minun mutu on että yli 35% autoista eli kanta-autotarkastuksen ylimenevissä prosenteissa ei esim tehokkaampia jarruja lasketa.
eli ennen 316 -> 325 oli aböut 48% ja nyt voisi päästä johonkin ~35% kieppeille.
Elikkä jos on vaikka 316 ja laittaa siihen 325 jarrut, niin prosentit 0....318iA Touring -02
ex 316 2.5l -87
ex 525tdsA Touring -95
Comment
-
-
Originally posted by _riskusSiis oliko se nyt siten että jarrujen vaihdosta on ennen tullut prosentteja, mutta enää ei tule? Kannattaako soittaa konttorille että ottavat jarruprosentit pois autosta kun niitä on nykyään 48,5
Puhelin käteen ja kysymään. Eipä paljo soitto maksa. Tosin epäilen ettei tuo muutos onnistu, mutta aina kannattaa kysyä.Last edited by apina; 23-03-2005, 08:18.318iA Touring -02
ex 316 2.5l -87
ex 525tdsA Touring -95
Comment
-
Comment