Miten tuon DPF:n saa ajettua mahdollisimman tehokkaasti puhtaaksi, miten polton saa aikaiseksi?
Minulla 520da jossa automaatti normaaliajossa valitsee aika ison vaihteen ihan polttoaineen kulutuksen takia.
Pitäiskö lähteä "polttamaan" vaihdevalinnalla eikä automaatilla ja jos, niin millaisia kierroksia pitäisi aikaansaada jotta poltto käynnistyisi ja kuinka pitkään tuollaista "polttoajoa" pitäisi toteuttaa, jotta suodatin olisi puhdistettu?
Voiko tällaista puhdistusta tehdä tietämättä moottorin lämpötilaa, ja jos ei, niin millaisia lämpötiloja pitäisi ylläpitää ja kuinka kauan?
Tarkoitus ei ole poistaa hiukkassuodatinta, joten älkää suositelko noita ratkaisuja, tyhmän rehellisenä siis mennään
Minulla 520da jossa automaatti normaaliajossa valitsee aika ison vaihteen ihan polttoaineen kulutuksen takia.
Pitäiskö lähteä "polttamaan" vaihdevalinnalla eikä automaatilla ja jos, niin millaisia kierroksia pitäisi aikaansaada jotta poltto käynnistyisi ja kuinka pitkään tuollaista "polttoajoa" pitäisi toteuttaa, jotta suodatin olisi puhdistettu?
Voiko tällaista puhdistusta tehdä tietämättä moottorin lämpötilaa, ja jos ei, niin millaisia lämpötiloja pitäisi ylläpitää ja kuinka kauan?
Tarkoitus ei ole poistaa hiukkassuodatinta, joten älkää suositelko noita ratkaisuja, tyhmän rehellisenä siis mennään

Comment