Juu.
Tarvitsisin tietoja vetoakseleiden laippojen koosta, mitoista ja muutenkin e36 vetoakseleiden mitoista.
Rakentelen iltojen iloiksi sekasikiö autoa jolla voisi käydä ns kiihdytypäivillä päästelemässä paineita.
Moottori saabista, vaihdelaatikko bmw 262 ja perä omegan 2.5tid.
Vetoakseleissa on ollut hieman mietittävää niinkuin kaikissa muissakin asioissa
.
Omegan vetoakselit eivät soveltuneet rojektiini jonka takia jouduin alkamaan etsimään muita vaihtoehtoja....... eli bmween tekniikka ei ole tuttua.
Löysin pitkän etsimisen jälkeen jonkun 316 - 320vetarit jotka sopivat pienellä koneistuksella perääni.
Vetoakseli "tyngät" ovat pooreen päästä 29,5mm ja 37 hampainen
, mutta laipan koko 95mm ja ohuehkon näköinen tanko hieman arvelluttaa.
Onko esim 325 tai 328 malleissa vahvemmat osat ja mitä nämä vetoakselikoot kestää tehoja.
Minulla on semmoinen ymmärrys että 325 / 328 omaa 210 perän ja näistä pienemmät omaa 188 perän, 210 perä hieman leveämpi jolloin vetoakselit sitä rataa lyhyemmät, joka on minulle parempi.
Eli jos joku osaisi neuvoa minua tehonkestoasioissa ja mistä löytäisi näihin mitta kuvia niin olisin erittäin kiitollinen.
ps. Linkki tai sata auttaa myös
Tarvitsisin tietoja vetoakseleiden laippojen koosta, mitoista ja muutenkin e36 vetoakseleiden mitoista.
Rakentelen iltojen iloiksi sekasikiö autoa jolla voisi käydä ns kiihdytypäivillä päästelemässä paineita.
Moottori saabista, vaihdelaatikko bmw 262 ja perä omegan 2.5tid.
Vetoakseleissa on ollut hieman mietittävää niinkuin kaikissa muissakin asioissa

Omegan vetoakselit eivät soveltuneet rojektiini jonka takia jouduin alkamaan etsimään muita vaihtoehtoja....... eli bmween tekniikka ei ole tuttua.
Löysin pitkän etsimisen jälkeen jonkun 316 - 320vetarit jotka sopivat pienellä koneistuksella perääni.
Vetoakseli "tyngät" ovat pooreen päästä 29,5mm ja 37 hampainen

Onko esim 325 tai 328 malleissa vahvemmat osat ja mitä nämä vetoakselikoot kestää tehoja.
Minulla on semmoinen ymmärrys että 325 / 328 omaa 210 perän ja näistä pienemmät omaa 188 perän, 210 perä hieman leveämpi jolloin vetoakselit sitä rataa lyhyemmät, joka on minulle parempi.
Eli jos joku osaisi neuvoa minua tehonkestoasioissa ja mistä löytäisi näihin mitta kuvia niin olisin erittäin kiitollinen.
ps. Linkki tai sata auttaa myös

Comment