Nonii tällä opiskelijamallin budjetilla on kansiremontti venyny ja venyny, mut nyt ku napattiin kortti hyllylle, niin voi rauhassa tehdä remonttia...
Eli auto on E30 324td -90 ja pukkaa kansipahvin välistä öljyjä pihalle ja sekottaa nesteisiin. Nyt ku otan kannen pois, niin samalla ajattelin uudistaa laittamalla tilalle n. 150 tkm vähemmän ajetun 524td -86 kannen kaikkine hiluineen. Siis kysymys onkin, että onko näissä kansissa mitään / mitä eroja? Ja kun tuon 524:sen kannen irti nappaan, niin sellainen lankku kannattas varmaan käyttää oikastavana (aj. n.240tkm) ? Ja siinähän mukana tulis sitten isompi ahdinkin, muistaakseni se on carretin TO3 vai olenko väärässä? Onko kellään oikeaa tietoa mihin hv-lukemiin tuo suunnilleen riittää? Se täytyy kans käyttää pajalla ku vuotaa öljyä.
Nyt tuleekin sit pikku lista, jos joku tietää antaa suosituksia missä kannattaa teettää... Ja Tampereen seudulta tarvis palvelut saada.
- Onko kansipajasta suosituksia (halvempaa ku Tammerdiesel / mitä siellä maksais oikasu?)
- Kansipahvi... ahtoja on nostettu. Mistä tilata, millainen?
- Turbon tiivistys / mahd. uudestaan laakerointi, missä?
- Muita hiluja nyt varmaan voi tilata kl-varaosista tms. vai onko jollain tiedossa special-paikka? Esim. suuttimen kärjet, hehkut, stefoja.
Jotain nyt varmaan unohdinkin ja jonkun mielestä voi tuntua typerältä näitä kysellä, mut tiukalla budjetilla pitäs pärjätä. Ja sit joku vois heittää vinkkejä ton kannen kans roplaamiseen, jos siinä on jotain erikoisjekkuja, ku en oo ton diisselin hattua ikinä irrottanu. Mut näillä alkuun...
Eli auto on E30 324td -90 ja pukkaa kansipahvin välistä öljyjä pihalle ja sekottaa nesteisiin. Nyt ku otan kannen pois, niin samalla ajattelin uudistaa laittamalla tilalle n. 150 tkm vähemmän ajetun 524td -86 kannen kaikkine hiluineen. Siis kysymys onkin, että onko näissä kansissa mitään / mitä eroja? Ja kun tuon 524:sen kannen irti nappaan, niin sellainen lankku kannattas varmaan käyttää oikastavana (aj. n.240tkm) ? Ja siinähän mukana tulis sitten isompi ahdinkin, muistaakseni se on carretin TO3 vai olenko väärässä? Onko kellään oikeaa tietoa mihin hv-lukemiin tuo suunnilleen riittää? Se täytyy kans käyttää pajalla ku vuotaa öljyä.
Nyt tuleekin sit pikku lista, jos joku tietää antaa suosituksia missä kannattaa teettää... Ja Tampereen seudulta tarvis palvelut saada.
- Onko kansipajasta suosituksia (halvempaa ku Tammerdiesel / mitä siellä maksais oikasu?)
- Kansipahvi... ahtoja on nostettu. Mistä tilata, millainen?
- Turbon tiivistys / mahd. uudestaan laakerointi, missä?
- Muita hiluja nyt varmaan voi tilata kl-varaosista tms. vai onko jollain tiedossa special-paikka? Esim. suuttimen kärjet, hehkut, stefoja.
Jotain nyt varmaan unohdinkin ja jonkun mielestä voi tuntua typerältä näitä kysellä, mut tiukalla budjetilla pitäs pärjätä. Ja sit joku vois heittää vinkkejä ton kannen kans roplaamiseen, jos siinä on jotain erikoisjekkuja, ku en oo ton diisselin hattua ikinä irrottanu. Mut näillä alkuun...
Comment