Announcement

Collapse
No announcement yet.

ylijäykkä keppi ja perässä vikaa?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Suutari
    Bimmer Enthusiast
    • May 2003
    • 3064
    • Suomi

    ylijäykkä keppi ja perässä vikaa?

    olis vaan tommonen ongelma et ku tuntuu et näin keväisin toi keppi jäykistyy aina välillä kaupungilla ajellessa ihan simppana. Sit mikäs siinä on ku tohon perään vois keksiä jotain piristystä kun sitä on tullu jo kateltua koko talvi? Aamusella aina sama perä kiinni ku lähtee ajelee kouluun. Näyttää et se leviää päivä päivältä enempi ja ois kiva saaha siitä hiukan tiukemman olonen. Leviääköhän nuo kaikki perät käsiin? Oisko jollain vinkkejä näihin ongelmiin. Mites onko normaalia et on noin jäykkä keppi?

    Turbocharging is nice, but I´d rather be also blown!
    -Official BTCF-Sauna Team-
    -Official BTCF-Jusauksen allasteam-
    -Team BTCF Top Alcohol-
    -Team Pimp My Bride-
    TBO/SC BMW E30 325i Cabriolet (607hp/739Nm)
    R.I.P. 1K MOTORSPORTS
    R.I.P.E30 316 m10b20,E21 323i 2.5L e21,316 2.0m10 e30,
    526i E28 m-sport,525i 24.V E34,E30 320i Cabriolet, 535i E34, 525i E34, E39 528i -98 Touring jne.
  • pyroz
    BTCF Member
    • Nov 2002
    • 6767
    • PK-seutu

    #2
    Vaihda nuorempaan
    S65, S85, H1, N63TU, HA0, IB1

    Comment

    • Skorppi
      Bimmer Rookie
      • May 2003
      • 120
      • Turku

      #3
      Buahahahaaaaaaaa
      ´13 F25 X3
      Corvette C6 Coupe Supercharged

      Comment

      • JayJay-
        Bimmer Fanatic
        • Mar 2004
        • 625
        • jkl

        #4
        joo-o
        Autoton..
        ex BMW F10, BMW e92 325d, Audi a4q s-line+,BMW 320d*supadisel*,e91 325i "No fat chicks car will scrape"

        Comment

        • Spud
          BTCF Member
          • Mar 2003
          • 810
          • Helsinki

          #5
          Kannattaa ostaa sille yksisilmäiselle kaverille aurinkolasit ja lippis niin ei herätä liikaa huomiota vänärillä kruisatessa. Beibet muistaa vilkutella välillä kuskillekin :lol:
          Perälle on tuskin mitään enää tehtävissä. Sisuskalujen vaihto varmaan auttaa asiaan, mutta aika harvinaisia taitavat olla tuommoiset remontit ja niilläkin haetaan ihan muita ominaisuuksia :shock: Rasvaamisestakaan ei ole omien kokemusten mukaan kuin lyhytaikaista hyötyä. Kannattaa vaan tyytyä kohtaloonsa. Vanhemmiten se perä leviää joka tapauksessa. :roll:
          Bad whiskey is better than wine
          ---------------------

          Comment

          • Timpe
            Bimmer Fanatic
            • Oct 2003
            • 539
            • Tre

            #6
            Itseasiassa menee paremmin pesään kun keppi on vähän jäykkä, tosin voi sitä vähän rasvata niin menee viä paremmin.
            Ja perälle ei oo mitään tehtävissä, leviäähän se kantokin kun siihen tarpeeks monta kiilaa isketään :wink:

            Comment

            • theelekrep
              Bimmer Enthusiast
              • Jan 2003
              • 1653
              • Vantaa

              #7
              Kyl kannattaa sit ehkä nuorempaa katella.
              Onhan se kuitenkin niin et mitä tiukemmat on kurvit, sitä mukavampi niissä on liirailla. Ainaski takavedolla. Tai sit ostat sille sellasen perän trimmaus laitteen. :lol:
              e30 320i Touring • e34 525i • e36 325i sedan • e39 523iA • e46 320d sedan • e36 325 coupe • e36 323 coupe • e87 120d • e83 X3 3.0d • Harley Davidson XL1200 Nightster

              Comment

              • jeps
                Bimmer Enthusiast
                • Jul 2003
                • 1986
                • Espoo

                #8
                Loppuen lopuks sydämmeen mahtuu vaan yks ämmä

                Comment

                • crane
                  BTCF Member
                  • Mar 2003
                  • 6392
                  • Ex Lappilainen, nykyään etelä

                  #9
                  Nnnno ensin tankkaat kunnolla öljyä koneeseen (tai vaihtoehtoisesti desinfioivaa alkoholia) ja kattelet sitten miltä perä tuntuu, että onko löysä vai kireä

                  Comment

                  • Suutari
                    Bimmer Enthusiast
                    • May 2003
                    • 3064
                    • Suomi

                    #10
                    pitää vaan varoa kun kurvailee tuolla löysällä perällä ettei lennä ravat reisille :lol: Tosin pienellä faceliftillä perän tiukentamisesta vois selvitäkkin kohtuu kustannuksilla, riippuen tietty miten toi kepityspeli tykkää modauksista. Toinen mahdollisuus on antaa niin kunnolla keppiä että löysät lähtee. Tietty vanhasta autosta ei sitten saa yhtä kiinnostavaa kuin uudesta enää millään kun kaikki kikat on kokeiltu.. Ainahan on tietty se vaihto ehto... Tietysti voisi harkita myös jos kokeilis jonkun toisen perää ja kävis koeajolla. Oisko jollain tiukkaa perää tiedossa? kepin jäykkyys on ihan ok
                    Turbocharging is nice, but I´d rather be also blown!
                    -Official BTCF-Sauna Team-
                    -Official BTCF-Jusauksen allasteam-
                    -Team BTCF Top Alcohol-
                    -Team Pimp My Bride-
                    TBO/SC BMW E30 325i Cabriolet (607hp/739Nm)
                    R.I.P. 1K MOTORSPORTS
                    R.I.P.E30 316 m10b20,E21 323i 2.5L e21,316 2.0m10 e30,
                    526i E28 m-sport,525i 24.V E34,E30 320i Cabriolet, 535i E34, 525i E34, E39 528i -98 Touring jne.

                    Comment

                    • Trg219
                      Bimmer Fanatic
                      • May 2003
                      • 266

                      #11
                      Ehkä sun tarvis käyttää sitä keppiä hiukan enempi ni ei kerkeis jäykistyy? :wink:

                      Comment

                      • energy
                        BTCF Member
                        • May 2003
                        • 1697
                        • Haukipudas, Oulu

                        #12
                        Vieläkös on ylijäykkä keppi ja perässä vikaa? Meinaan vaan kun tuntuu olevan aika yleinen ongelma :lol: :lol:
                        :: e32 750il :: 03/1988 :: diamantschwarz ::
                        :: e36 "330i 6-gang" cabrio :: 09/1995 :: cosmosschwarz :: projekti
                        :: e46 325xi touring :: 11/2003 :: titansilber :: projekti

                        Comment

                        • Rocker
                          Bimmer Enthusiast
                          • Aug 2002
                          • 1023
                          • Suburb of SUUR-Oulu

                          #13
                          Re: ylijäykkä keppi ja perässä vikaa?

                          Originally posted by Suutari
                          olis vaan tommonen ongelma et ku tuntuu et näin keväisin toi keppi jäykistyy aina välillä kaupungilla ajellessa ihan simppana. Sit mikäs siinä on ku tohon perään vois keksiä jotain piristystä kun sitä on tullu jo kateltua koko talvi? Aamusella aina sama perä kiinni ku lähtee ajelee kouluun. Näyttää et se leviää päivä päivältä enempi ja ois kiva saaha siitä hiukan tiukemman olonen. Leviääköhän nuo kaikki perät käsiin? Oisko jollain vinkkejä näihin ongelmiin. Mites onko normaalia et on noin jäykkä keppi?

                          AAMEN :palvo: :palvo: :palvo:
                          T:Tero
                          2003 BMW 530dAT ///M-Sport individual
                          Ford Escort 1.6-16V STW AC yms -98
                          EX: 524Tda, 324TdicT
                          Valtakunnan pelastustoimen keikat by 112info.fi
                          ...Kun älli loppuu, korvaappa se lihaksilla! Toimii muuten aina...

                          Comment

                          • Suutari
                            Bimmer Enthusiast
                            • May 2003
                            • 3064
                            • Suomi

                            #14
                            Originally posted by energy
                            Vieläkös on ylijäykkä keppi ja perässä vikaa? Meinaan vaan kun tuntuu olevan aika yleinen ongelma :lol: :lol:
                            Ainahan se välillä tulee ongelmaks..sitten taas kun oikein antaa kyytiä välillä jollekkin toiselle perälle niin pärjää taas tuolla vanhallakin... :lol:
                            Turbocharging is nice, but I´d rather be also blown!
                            -Official BTCF-Sauna Team-
                            -Official BTCF-Jusauksen allasteam-
                            -Team BTCF Top Alcohol-
                            -Team Pimp My Bride-
                            TBO/SC BMW E30 325i Cabriolet (607hp/739Nm)
                            R.I.P. 1K MOTORSPORTS
                            R.I.P.E30 316 m10b20,E21 323i 2.5L e21,316 2.0m10 e30,
                            526i E28 m-sport,525i 24.V E34,E30 320i Cabriolet, 535i E34, 525i E34, E39 528i -98 Touring jne.

                            Comment

                            • sqxo
                              Bimmer Fanatic
                              • Mar 2004
                              • 902
                              • no man's land

                              #15
                              Voi voi taas kun joku joltain muulta foorumilta erehtyy tätäkin lukemaan.. :lol: :lol: :lol:

                              Comment

                              Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎