Announcement

Collapse
No announcement yet.

koneremppa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jeppe2
    Bimmer Rookie
    • Aug 2004
    • 70

    koneremppa

    kertokaas jos jollai on kokemuksia että paljonko maksais koneremppa korjaamolla 325 E-30 pemukkaan...siis porauksesta lähtien..no tarkkaa hintaahan ei tietenkään voi sanoa mut jos jollai on kokemuksia ni hinta-arvioita tänne!!! kiitos!
    kesää odotellessa...
  • insp
    BTCF Member
    • Sep 2002
    • 827
    • Iittala

    #2
    Originally posted by jeppe2
    kertokaas jos jollai on kokemuksia että paljonko maksais koneremppa korjaamolla 325 E-30 pemukkaan...siis porauksesta lähtien..no tarkkaa hintaahan ei tietenkään voi sanoa mut jos jollai on kokemuksia ni hinta-arvioita tänne!!! kiitos!
    - Männät (mahlen)+kampiakseli (323i)+kansitiiviste (325i)
    - Täydellinen kansiremontti
    - Täydellinen kytkinpaketti (325i)
    - Poraus (83mm)
    - Öljypumppu (325i)
    - Kk+rklaakerit+silmälaakerit
    - Kiertokankien heloitus
    - Jakohihna+kiristin
    - Imusarjan, pakosarjan+nokan tiiviste
    - Nokka-akseli Cat Cams 272
    - Kf kaksoiskartioilmansuodatin
    - Bensanpaineensäädin
    - Öljyt+suodatin
    - Marteliuksen pakosarja
    - Kansipultit

    Jonka seurauksena kokonaistilavuus nousi ~2000cc -> 2492cc ja puristukset nousivat myös 10.6:een.

    Tuon teetätin ja makso ~3ke.. onko kannattavaa vai ei? Siinäpä kysymys..
    Last edited by insp; 08-04-2005, 12:14.
    ex: * E93 335ia -07, F20 116da -15 *

    Comment

    • Suutari
      Bimmer Enthusiast
      • May 2003
      • 3064
      • Suomi

      #3
      pelkät kuluvat hilut+tiivisteet ei orggiksena jotain 500e ja siihen päälle koneistukset kanteen 350e ja poraukset+männät jne. jne...työt ja silleen.. rupee tulemaan hintaa!!!

      eipä ehkä kannattas..kaikkihan on tietty suhteellista . jos hoonauksella selviät niin alkaa olla ehkä järkevissä rajoissa..riippuen kannen kunnosta ja mitä meinaat tehdä sillä koneella...turbottaa/vakio. koneistuksissa säästää rahaa mutta ei hermoja jos vie paikallselle amikselle. hinta sika halpa ja laatu mitä sattuu...aikaakin vie joten kannattaa harkita. ehkä pari kertaa.
      kunnon koneistamoilla laatu hyvää(poikkeuksia tietty löytyy ..) mutta kuitenkin.

      itse laittasin isomman myllyn suoraan purkaamolta,mutta tuleehan senkin asennuksessa euroja kulumaan.
      kaikki on suhteellista. toisaalta jos löytää 300-500e toimivan myllyn niin eikun keulille. Turbotus jne. juurikin tämän takia ei niin kovin halpaa hommaa :(
      Turbocharging is nice, but I´d rather be also blown!
      -Official BTCF-Sauna Team-
      -Official BTCF-Jusauksen allasteam-
      -Team BTCF Top Alcohol-
      -Team Pimp My Bride-
      TBO/SC BMW E30 325i Cabriolet (607hp/739Nm)
      R.I.P. 1K MOTORSPORTS
      R.I.P.E30 316 m10b20,E21 323i 2.5L e21,316 2.0m10 e30,
      526i E28 m-sport,525i 24.V E34,E30 320i Cabriolet, 535i E34, 525i E34, E39 528i -98 Touring jne.

      Comment

      • jeppe2
        Bimmer Rookie
        • Aug 2004
        • 70

        #4
        joo..kävin kyselemässä paikallisista liikkeistä...3000-4000€.. jäi tekemättä...voi kun löytyis hyvä kone jostai....
        kesää odotellessa...

        Comment

        • jmp2002
          BTCF Member
          • Oct 2003
          • 5727
          • Rovaniemi

          #5
          tuollahan on myydään varaosat osastolla täydellisiä koneita myynissä, esim. jonsku:lla mikä tulee eka mieleen..
          E30 325i Touring -89
          E30 325i touring -88 m50tbo
          G20 330e M-Sport -20

          Comment

          • ropo
            Bimmer Fanatic
            • Nov 2003
            • 648

            #6
            Tuolle koneremontille tulee jo liikaa hintaa pelkistä osista! Ja työ vielä pääle jos ei ite pysty tekee niin kalliks tulee!
            Ei riemulla rajaa kun kasilla ajaa!

            Comment

            • RiiQuu
              Bimmer Enthusiast
              • Oct 2003
              • 1367

              #7
              Originally posted by insp
              - Männät (mahlen)+kampiakseli (323i)+kansitiiviste (325i)
              - Täydellinen kansiremontti
              - Täydellinen kytkinpaketti (325i)
              - Poraus (83mm)
              - Öljypumppu (325i)
              - Kk+rklaakerit+silmälaakerit
              - Kiertokankien heloitus
              - Jakohihna+kiristin
              - Imusarjan, pakosarjan+nokan tiiviste
              - Nokka-akseli Cat Cams 272
              - Kf kaksoiskartioilmansuodatin
              - Bensanpaineensäädin
              - Öljyt+suodatin
              - Marteliuksen pakosarja
              - Kansipultit

              Jonka seurauksena kokonaistilavuus nousi ~2000cc -> 2492cc ja puristukset nousivat myös 10.6:een.

              Tuon teetätin ja makso ~3ke.. onko kannattavaa vai ei? Siinäpä kysymys..

              Missäpäin teetätit? Hesassa jossain? Hmm. Jos itsekin tekis nokkarempan samassa paikassa..
              "Die wirklich guten Fahrer haben die Fliegen auf den Seitenscheiben" -Walter Röhrl"
              - - -
              E30 325i Cabrio M-Technic I 1990
              Cäbi©

              E36 M3 Coupé 1996
              G61 i5 Touring eDrive40 M Sportpaket 2024 Batteriewagen

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎