kertokaas jos jollai on kokemuksia että paljonko maksais koneremppa korjaamolla 325 E-30 pemukkaan...siis porauksesta lähtien..no tarkkaa hintaahan ei tietenkään voi sanoa mut jos jollai on kokemuksia ni hinta-arvioita tänne!!! kiitos!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
koneremppa
Collapse
X
-
Originally posted by jeppe2kertokaas jos jollai on kokemuksia että paljonko maksais koneremppa korjaamolla 325 E-30 pemukkaan...siis porauksesta lähtien..no tarkkaa hintaahan ei tietenkään voi sanoa mut jos jollai on kokemuksia ni hinta-arvioita tänne!!! kiitos!
- Täydellinen kansiremontti
- Täydellinen kytkinpaketti (325i)
- Poraus (83mm)
- Öljypumppu (325i)
- Kk+rklaakerit+silmälaakerit
- Kiertokankien heloitus
- Jakohihna+kiristin
- Imusarjan, pakosarjan+nokan tiiviste
- Nokka-akseli Cat Cams 272
- Kf kaksoiskartioilmansuodatin
- Bensanpaineensäädin
- Öljyt+suodatin
- Marteliuksen pakosarja
- Kansipultit
Jonka seurauksena kokonaistilavuus nousi ~2000cc -> 2492cc ja puristukset nousivat myös 10.6:een.
Tuon teetätin ja makso ~3ke.. onko kannattavaa vai ei? Siinäpä kysymys..Last edited by insp; 08-04-2005, 12:14.ex: * E93 335ia -07, F20 116da -15 *
-
-
pelkät kuluvat hilut+tiivisteet ei orggiksena jotain 500e ja siihen päälle koneistukset kanteen 350e ja poraukset+männät jne. jne...työt ja silleen.. rupee tulemaan hintaa!!!
eipä ehkä kannattas..kaikkihan on tietty suhteellista. jos hoonauksella selviät niin alkaa olla ehkä järkevissä rajoissa..riippuen kannen kunnosta ja mitä meinaat tehdä sillä koneella...turbottaa/vakio. koneistuksissa säästää rahaa mutta ei hermoja jos vie paikallselle amikselle. hinta sika halpa ja laatu mitä sattuu...aikaakin vie joten kannattaa harkita. ehkä pari kertaa.
kunnon koneistamoilla laatu hyvää(poikkeuksia tietty löytyy..) mutta kuitenkin.
itse laittasin isomman myllyn suoraan purkaamolta,mutta tuleehan senkin asennuksessa euroja kulumaan.
kaikki on suhteellista. toisaalta jos löytää 300-500e toimivan myllyn niin eikun keulille. Turbotus jne. juurikin tämän takia ei niin kovin halpaa hommaa :(Turbocharging is nice, but I´d rather be also blown!
-Official BTCF-Sauna Team-
-Official BTCF-Jusauksen allasteam-
-Team BTCF Top Alcohol-
-Team Pimp My Bride-
TBO/SC BMW E30 325i Cabriolet (607hp/739Nm)
R.I.P. 1K MOTORSPORTS
R.I.P.E30 316 m10b20,E21 323i 2.5L e21,316 2.0m10 e30,
526i E28 m-sport,525i 24.V E34,E30 320i Cabriolet, 535i E34, 525i E34, E39 528i -98 Touring jne.
Comment
-
-
Originally posted by insp- Männät (mahlen)+kampiakseli (323i)+kansitiiviste (325i)
- Täydellinen kansiremontti
- Täydellinen kytkinpaketti (325i)
- Poraus (83mm)
- Öljypumppu (325i)
- Kk+rklaakerit+silmälaakerit
- Kiertokankien heloitus
- Jakohihna+kiristin
- Imusarjan, pakosarjan+nokan tiiviste
- Nokka-akseli Cat Cams 272
- Kf kaksoiskartioilmansuodatin
- Bensanpaineensäädin
- Öljyt+suodatin
- Marteliuksen pakosarja
- Kansipultit
Jonka seurauksena kokonaistilavuus nousi ~2000cc -> 2492cc ja puristukset nousivat myös 10.6:een.
Tuon teetätin ja makso ~3ke.. onko kannattavaa vai ei? Siinäpä kysymys..
Missäpäin teetätit? Hesassa jossain? Hmm. Jos itsekin tekis nokkarempan samassa paikassa.."Die wirklich guten Fahrer haben die Fliegen auf den Seitenscheiben" -Walter Röhrl"
- - -
E30 325i Cabrio M-Technic I 1990 Cäbi©
E36 M3 Coupé 1996
G61 i5 Touring eDrive40 M Sportpaket 2024 Batteriewagen
Comment
-
Comment