Announcement

Collapse
No announcement yet.

M20B25 koneiden erot?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • E28 M5
    • Feb 2025

    M20B25 koneiden erot?

    Miten on toteutettu katillisen ja katittoman koneen eri puristussuhde?
    Onko pelkästään eri männät vai onko kannessakin eroa?
    Mitäs muita eroja noista koneista löytyy?
    Eri ECU?
    Onko muuta?
  • Cee.Koo
    Bimmer Fanatic
    • Mar 2004
    • 354
    • Twilight zone

    #2
    Männät on erilaiset ja nokka-akseli. Ecusta en tiedä onko erilainen
    With jap crap, life sucks and then you die

    Comment

    • Bemaristi
      Bimmer Fanatic
      • Nov 2002
      • 240
      • Kaarina

      #3
      Originally posted by Cee.Koo
      Männät on erilaiset ja nokka-akseli. Ecusta en tiedä onko erilainen
      Miten nuo nokka-akselit eroaa toisistaan? Onko eri nosto, vai?

      Comment

      • RiiQuu
        Bimmer Enthusiast
        • Oct 2003
        • 1367

        #4
        Originally posted by Bemaristi
        Miten nuo nokka-akselit eroaa toisistaan? Onko eri nosto, vai?
        En nyt ole asiantuntija tässä(kään) aiheessa , mutta mutu-tuntumalla luulisin että nosto on jyrkempi? asteluku korkeampi? jotta kompensoidaan matalampi-puristeisen kattikoneen teho samalle tasolle kuin katittomassa koneessa (noin samalle tasolle, ero taitaa olla 1 hv). En nyt muista oliko myös kannessa eroa. ECU eroaa varmasti ainakin ohjelmaltaan.

        Tästä oli aikaisemmin hyvä threadi, onnea haun kanssa
        "Die wirklich guten Fahrer haben die Fliegen auf den Seitenscheiben" -Walter Röhrl"
        - - -
        E30 325i Cabrio M-Technic I 1990
        Cäbi©

        E36 M3 Coupé 1996 Clubsport ikuisuusprojekti
        G61 i5 Touring eDrive40 M Sportpaket 2024 Batteriewagen

        Comment

        • f1zz
          GTi:stä tuttu
          • Sep 2003
          • 1469
          • Veikkola

          #5
          Originally posted by RiiQuu
          En nyt ole asiantuntija tässä(kään) aiheessa , mutta mutu-tuntumalla luulisin että nosto on jyrkempi? asteluku korkeampi? jotta kompensoidaan matalampi-puristeisen kattikoneen teho samalle tasolle kuin katittomassa koneessa (noin samalle tasolle, ero taitaa olla 1 hv). En nyt muista oliko myös kannessa eroa. ECU eroaa varmasti ainakin ohjelmaltaan.

          Tästä oli aikaisemmin hyvä threadi, onnea haun kanssa
          Tai nosto on korkeampi ja asteet jyrkemmät , who cares.

          Comment

          • mika.h
            BTCF Member
            • Mar 2004
            • 799
            • haukipudas

            #6
            Originally posted by f1zz
            Tai nosto on korkeampi ja asteet jyrkemmät , who cares.
            ei kannata nussia sitä pilkkua jos älli riitä. asteet ovat kaikille saman suuruisia, toisilla niitä on vaan enemmän


            Comment

            • Guest's Avatar

              #7
              Oisko muistikuvaa millä nimellä tuollainen threadi oli tai ketkä sinne kirjoitti. Kova hakeminen ei tuottanut tulosta...

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎