Paukkupakkaset sai emännän -99 523i:stä huohottimen sen verta tukkoon, jotta oksensi venakopan välistä öljyt pihalle. Noh Motonetistä löyty onneks suoraan talvihuohotinsarja ja venakopan tiivisteet, jotka sai paikalleen perjantai-iltana(taino lauantai-aamuna klo8). Ei muutaku rättiväsyneenä kone käyntiin ja toteamaan, että käy epätasaisesti ja MIL-valo sytty palamaan. Siinä vaiheessa sai emäntä tulla hakemaan tallilta kotio nukkumaan...
Illalla lueskelin INPA:lla koodit ja anto vikakoodia 18 pakonokan asentoanturin signaalin puuttumisesta sekä 5-pytyn epätäydellisestä palamisesta. Kannelle tulevan johtosarjan tsekkasin läpi ja liittimet putsasin kontaktispraylla => ei vaikutusta vikaan. Voiko ilmeisen alkuperäinen anturi hajota liittimen irroituksesta(pinnit ehjät)? Mikä helvetti tuossa on vialla kun ei ennen kopantiivisteen vaihtoa ja imusarjan irroitusta ollut vikaa? Syö miestä!
Onko ECUn liitin ainut josta pääsee mittaamaan johtojen ehjyys ja onko anturille muita mittaustapoja kuin skooppi? Ei viittis turhan päiten ostaa n.100e anturia...
Illalla lueskelin INPA:lla koodit ja anto vikakoodia 18 pakonokan asentoanturin signaalin puuttumisesta sekä 5-pytyn epätäydellisestä palamisesta. Kannelle tulevan johtosarjan tsekkasin läpi ja liittimet putsasin kontaktispraylla => ei vaikutusta vikaan. Voiko ilmeisen alkuperäinen anturi hajota liittimen irroituksesta(pinnit ehjät)? Mikä helvetti tuossa on vialla kun ei ennen kopantiivisteen vaihtoa ja imusarjan irroitusta ollut vikaa? Syö miestä!
Onko ECUn liitin ainut josta pääsee mittaamaan johtojen ehjyys ja onko anturille muita mittaustapoja kuin skooppi? Ei viittis turhan päiten ostaa n.100e anturia...
Comment