Announcement

Collapse
No announcement yet.

m21 diesel toimimaan??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BestMotorWith
    Bimmer Fanatic
    • Feb 2004
    • 382
    • Hämeenlinna

    m21 diesel toimimaan??

    Eli saako m21b25 koneen toimimaan m20b20-koneen kampiakselilla mitenkään? Kone on siis -86 m21b25 eli 2.4litranen vapaasti hengitävä diesel mylly. Siitä pitäis saada kampiakseli omaan 2.0litraseen bensa myllyyn ni saako tuon diesel koneen toimimaan sillä m20b20-koneen kampiakselilla, vai putooko puristukset liikaa dieselin toiminnan kannalta?

    Muutakin tietoa saa kertoa dieselin ja bensakoneen väliltä. Eli miten vaihteistot, vetoakselit, kytkimet, vauhtipyörät, kallistuksenvakaimet, yms. eroaa toisistaan?
    Eli kaikki mikä on dieselissä parempaa ja mikä kannattaa siirtää bensa vehkeeseen kiinnostaa.

    Laitetaan nyt tähän samaan..
    Eli kuinkas tosta m21:stä saa syöttöä lisättyä ja kotikonstein ajotuksen säädettyä? Ja kuinka paha on vaihtaa se syöttöpumpun kiinnitys jalka, eli se mihin tulee laturin kiristin kiinni kun se on lohennut..
    Ja jos nurkissa sattuu pyörimään ylimääränen toi alumiinin palanen tai syyläri ni laita yv:tä!!
    If you wanna feel what is drive a car try BMW, and you never miss any other vehicle.

    http://www.bmwtuningclub.net/showcar.php?id=1780
  • BestMotorWith
    Bimmer Fanatic
    • Feb 2004
    • 382
    • Hämeenlinna

    #2
    Eiks kenelläkään oo kokemusta sen vertaa dieselistä, että johonkin osais vastata?
    If you wanna feel what is drive a car try BMW, and you never miss any other vehicle.

    http://www.bmwtuningclub.net/showcar.php?id=1780

    Comment

    • Suutari
      Bimmer Enthusiast
      • May 2003
      • 3064
      • Suomi

      #3
      et saa pelaamaan sitä m20b20 kampiakselilla....
      Turbocharging is nice, but I´d rather be also blown!
      -Official BTCF-Sauna Team-
      -Official BTCF-Jusauksen allasteam-
      -Team BTCF Top Alcohol-
      -Team Pimp My Bride-
      TBO/SC BMW E30 325i Cabriolet (607hp/739Nm)
      R.I.P. 1K MOTORSPORTS
      R.I.P.E30 316 m10b20,E21 323i 2.5L e21,316 2.0m10 e30,
      526i E28 m-sport,525i 24.V E34,E30 320i Cabriolet, 535i E34, 525i E34, E39 528i -98 Touring jne.

      Comment

      • BestMotorWith
        Bimmer Fanatic
        • Feb 2004
        • 382
        • Hämeenlinna

        #4
        Mitäs jos poistaa lohkosta niin paljon tavaraa että oikeet puristukset saadaan takas?
        If you wanna feel what is drive a car try BMW, and you never miss any other vehicle.

        http://www.bmwtuningclub.net/showcar.php?id=1780

        Comment

        • jmp2002
          BTCF Member
          • Oct 2003
          • 5727
          • Rovaniemi

          #5
          mutta saakko jaon kohdalle??
          E30 325i Touring -89
          E30 325i touring -88 m50tbo
          G20 330e M-Sport -20

          Comment

          • Bullitt
            BTCF Member
            • Jul 2002
            • 2786
            • Turku

            #6
            Puristukset laskee niin, että et saa sitä käymään edes petroolilla. Sun pitäs höylätä lohkosta melkeen sentti pois, jos se on edes mahdollista. Sen jälkeen jakohihnas jäis hiukan löysälle, eli pitäs ettiä lyhyempi tai keksiä jotain muuta.

            Eti se kampura jostain muualta, tai eti mieluummin koko alakerta, tai vielä parempi, jos etsit koko koneen. Noiden kahden osia yhdistelemällä kun et saa millään kahta hyvää konetta. Ihan järjetön tavoite, kun yhdenkin hyvän tekeminen on vaikeeta.

            Dieselin kampuralla tosta sun 2-litraisesta tulis 2,4-litraa. 2,5 ja 2,7-litraisia koneita täälläkin on koko ajan myytävänä. Mä ostin vähän aikaa sitten helvetin hyväkuntoisen 2,5-litraisen 400 eurolla, eli kannattaako rakentaa noista sun jämistä 2,4-litrainen?


            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎