Eli potilas on 2001 fl 530d e39 m57d30. Kylmänä hädin tuskin pysyy käynissä. Vasta kun on lämmin niin rauhoittuu mutta nykii suht voimakaasti ajossa, joskus toki toimii melko hyvin ja kulutus 8L mittarin mukaan ja sitten seuraavaksi vauhtii hiipuu kun taas nykii ja kulutus nousee huomattavasti.
Ei vikakoodit. Inpan kanssa livedata railpaineet heittelee voimakaasti 150-600Barin välissä. On tarkoitus mittaa sen nyt ihan fyysistetikin. Suuttimien ohivuoto ok, juuri mitattu.
Siirtopummpu 4Bar eli ok. Ajemmin vaihdettu uusi korkeapainepummu, egr tukittu. Vaihdettu tankinpumppu, alipaineletkut, läpät poistettu, imusarja putsattu, IMM, PA suodatin...eli paljon osia jo vaihdettu.
Eli epäilen railpaine anturi, numero 8
mutta jos se olis viallinen niin eikö se antaisi vikakoodi?
Entäs jos boksin ja suuttimien välinen johtosarja olisi syylinen niin antaisko se vikakoodi??
Ei vikakoodit. Inpan kanssa livedata railpaineet heittelee voimakaasti 150-600Barin välissä. On tarkoitus mittaa sen nyt ihan fyysistetikin. Suuttimien ohivuoto ok, juuri mitattu.
Siirtopummpu 4Bar eli ok. Ajemmin vaihdettu uusi korkeapainepummu, egr tukittu. Vaihdettu tankinpumppu, alipaineletkut, läpät poistettu, imusarja putsattu, IMM, PA suodatin...eli paljon osia jo vaihdettu.
Eli epäilen railpaine anturi, numero 8
mutta jos se olis viallinen niin eikö se antaisi vikakoodi?
Entäs jos boksin ja suuttimien välinen johtosarja olisi syylinen niin antaisko se vikakoodi??
Comment