Announcement

Collapse
No announcement yet.

135i tyhjäkäynti

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pohjoisen Poika
    Bimmer Fanatic
    • May 2014
    • 464
    • Lappi

On kyllä se on totta.

Lähinnä koitin lyhyesti kirjoittaa etten itse usko että noilla aineillä saisi puhdasta jälkeä. Pähkinäpuhallusta olen nähnyt tuon oman auton verran. Totaali tönkissä se karsta niissä venttiileissä on. Ei näistä ole tainnut kukaan kuitenkaan kantta purkaa irti. Imukanavat lähtevät nätisti yhtenä pakettina ja venttiilit on sitten hyvin näkyvissä. Näppärä kaveri saa 1/2 työpäivässä venttiilit puhtaaksi.
    Kesän verran oli minulla ollut vesi-metanoliruisku käytössä. En toki tiedä oliko se irroittanut mitään mutta luulen ettei ole mitään apua tähän vaivaan. Moneen muuhun kyllä reilustikkin.

Comment

• Grandy
      Bimmer Rookie
      • Mar 2016
      • 99
      • Ristiina

Originally posted by Pohjoisen Poika View Post
      3-sarja 2006-2011 alla on suuriosa x35i keskusteluista.
      335i ja Jb4, 335i viritys, -jarrupäivitys, -alusta jne.
      Showroom on paljon ketjuja joissa on päivitelty 335i ja pari 135i ketjua myös. Sieltä saapi alkuun vinkkejä.
      Suurin osa tekniikasta ja osista on identtiset e9x eli kolmossarjan kanssa.
      Oliko tarkoitus pitää auto orkkis kunnossa vai päivitellä ajettavuutta ja tehopuolta?
      No se on jo melko tykki valmiiksi..430hp 518Nm ja variante2 säädettävä alusta. Nyt olis tarkoitus pitää se kunnossa ja siksi uuden automerkin kohdalla haluaa tietää vähän enemmän!
      Last edited by Grandy; 08-03-2016, 23:07.

Comment

• Grandy
        Bimmer Rookie
        • Mar 2016
        • 99
        • Ristiina

Mainitsin siitä naputuksesta niin saattaa kuulostaa hassulle ja en tiedä onko sattumaa, mutta auton käydessä aukaisin öljykorkin ja naputus hävisi..kaverin kanssa ihmeissään katsoimme toisiamme? Kyllä se ääni tulee takaisi enkä hirveästi ole kiinnittänyt asiaan huomiota! Kun sitä alkaa kuuntelee niin ärsyttäähän se!

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎