Announcement

Collapse
No announcement yet.

M57d29 moottorin piristys?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 4n77i2015
    Bimmer Rookie
    • Apr 2015
    • 117
    • pohjoinen

    M57d29 moottorin piristys?

    Juu eli 530d moottorin kutittelu, millaisia toimenpiteitä porukka on tehnyt ja paljonko saanu voimaa irti? Erään harrastajan väite että yläkerta loppuu kesken 280hv kohdalla onks perää?
  • Muurahainen
    BTCF Member
    • Dec 2006
    • 9194
    • Nurmijärvi

    #2
    Tuosta saa jo kivan tuntuisesti lisää ihan pelkästään uudella ohjelmalla.

    Ei varmaan ole se yläkerta ensimmäisenä loppumassa. Ahdin käy pieneksi yms. jo ennen kuin yläkerta loppuu.

    Näistä on juttua ennestään foorumilla joten hakua kehiin niin löytyy vaikka mitä.

    Comment

    • 4n77i2015
      Bimmer Rookie
      • Apr 2015
      • 117
      • pohjoinen

      #3
      Originally posted by Muurahainen View Post
      Tuosta saa jo kivan tuntuisesti lisää ihan pelkästään uudella ohjelmalla.

      Ei varmaan ole se yläkerta ensimmäisenä loppumassa. Ahdin käy pieneksi yms. jo ennen kuin yläkerta loppuu.

      Näistä on juttua ennestään foorumilla joten hakua kehiin niin löytyy vaikka mitä.


      Yritin jo hakua mutta menee netin etsimisessä hermot liian aikasin..oisko aika avautua hiukan..

      Autossa on jo:

      Garret gt2260v
      Karalan softa
      3" putkisto
      Coolerisarja

      Voimaa:260/600nm. Oleellista millä saan 300hv rajapyykin rikki. Ja mistä edullisesti kova vauhtis ja hyvä kytkin tai uus kaksois massa ja alkuperäinen kytkin.

      Comment

      • intfreak
        Bimmer Enthusiast
        • May 2003
        • 2966
        • Uusikaupunni

        #4
        Originally posted by 4n77i2015 View Post
        Yritin jo hakua mutta menee netin etsimisessä hermot liian aikasin..oisko aika avautua hiukan..

        Autossa on jo:

        Garret gt2260v
        Karalan softa
        3" putkisto
        Coolerisarja

        Voimaa:260/600nm. Oleellista millä saan 300hv rajapyykin rikki. Ja mistä edullisesti kova vauhtis ja hyvä kytkin tai uus kaksois massa ja alkuperäinen kytkin.
        Ei tullut mieleen ekana kertoa lähtökohdista


        Tuon mukaan vaihdat sinne M57N koneen.
        N62 Money Spender Club

        Comment

        • 4n77i2015
          Bimmer Rookie
          • Apr 2015
          • 117
          • pohjoinen

          #5
          Originally posted by intfreak View Post
          Ei tullut mieleen ekana kertoa lähtökohdista


          Tuon mukaan vaihdat sinne M57N koneen.

          Tuon mukaan..missäs vaihees toi linkki antaa ymmärtää että moottorin vaihto ois mahdollista?

          Älä ny repee kaikista henkseleistä jos kysyn mitä tehonlisäyksiä muut ovat tehny..nyt se kuite in omaki lueteltu ni sunki puskaan paistaa vällii aurinko..

          Comment

          • 4n77i2015
            Bimmer Rookie
            • Apr 2015
            • 117
            • pohjoinen

            #6
            Meneekös sinne suuttimet suoraan 535/335d moottorista..ja pitää ohjelmoida uusiksi ilmeisesti?onks vaikuttavaa hyötyä?

            Comment

            • Supra^
              BTCF Member
              • Jul 2005
              • 5150
              • ᶛᶛᵻᶰᶛ˄

              #7
              Eikös M57 vs M57N ole suuttimissa eri ruiskutuskulma jolloin saat suuttimien vaihdolla aikaiseksi pelkkää tuhoa.

              M57N2 sitten Piezot jotka on taas oma kategoriansa.
              Last edited by Supra^; 22-03-2016, 16:14.
              Musti 8HP
              Nokivasara M47
              TeiniCoupé DCT
              E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo

              Ex:
              E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i

              Comment

              • 4n77i2015
                Bimmer Rookie
                • Apr 2015
                • 117
                • pohjoinen

                #8
                Originally posted by Supra^ View Post
                Eikös M57 vs M57N ole suuttimissa eri ruiskutuskulma jolloin saat suuttimien vaihdolla aikaiseksi pelkkää tuhoa.

                M57N2 sitten Piezot jotka on taas oma kategoriansa.

                No nii mie oon kuullu et 535 suuttimet..ja että +300hv ja 660nm..sais luistamatta vakiokytkimellä..

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎