Juu eli 530d moottorin kutittelu, millaisia toimenpiteitä porukka on tehnyt ja paljonko saanu voimaa irti? Erään harrastajan väite että yläkerta loppuu kesken 280hv kohdalla onks perää?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M57d29 moottorin piristys?
Collapse
X
-
Originally posted by Muurahainen View PostTuosta saa jo kivan tuntuisesti lisää ihan pelkästään uudella ohjelmalla.
Ei varmaan ole se yläkerta ensimmäisenä loppumassa. Ahdin käy pieneksi yms. jo ennen kuin yläkerta loppuu.
Näistä on juttua ennestään foorumilla joten hakua kehiin niin löytyy vaikka mitä.
Yritin jo hakua mutta menee netin etsimisessä hermot liian aikasin..oisko aika avautua hiukan..
Autossa on jo:
Garret gt2260v
Karalan softa
3" putkisto
Coolerisarja
Voimaa:260/600nm. Oleellista millä saan 300hv rajapyykin rikki. Ja mistä edullisesti kova vauhtis ja hyvä kytkin tai uus kaksois massa ja alkuperäinen kytkin.
Comment
-
-
Originally posted by 4n77i2015 View PostYritin jo hakua mutta menee netin etsimisessä hermot liian aikasin..oisko aika avautua hiukan..
Autossa on jo:
Garret gt2260v
Karalan softa
3" putkisto
Coolerisarja
Voimaa:260/600nm. Oleellista millä saan 300hv rajapyykin rikki. Ja mistä edullisesti kova vauhtis ja hyvä kytkin tai uus kaksois massa ja alkuperäinen kytkin.
Tuon mukaan vaihdat sinne M57N koneen.N62 Money Spender Club
Comment
-
-
Originally posted by intfreak View PostEi tullut mieleen ekana kertoa lähtökohdista
Tuon mukaan vaihdat sinne M57N koneen.
Tuon mukaan..missäs vaihees toi linkki antaa ymmärtää että moottorin vaihto ois mahdollista?
Älä ny repee kaikista henkseleistä jos kysyn mitä tehonlisäyksiä muut ovat tehny..nyt se kuite in omaki lueteltu ni sunki puskaan paistaa vällii aurinko..
Comment
-
-
Eikös M57 vs M57N ole suuttimissa eri ruiskutuskulma jolloin saat suuttimien vaihdolla aikaiseksi pelkkää tuhoa.
M57N2 sitten Piezot jotka on taas oma kategoriansa.Last edited by Supra^; 22-03-2016, 16:14.Musti 8HP
Nokivasara M47
TeiniCoupé DCT
E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo
Ex:
E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i
Comment
-
-
Originally posted by Supra^ View PostEikös M57 vs M57N ole suuttimissa eri ruiskutuskulma jolloin saat suuttimien vaihdolla aikaiseksi pelkkää tuhoa.
M57N2 sitten Piezot jotka on taas oma kategoriansa.
No nii mie oon kuullu et 535 suuttimet..ja että +300hv ja 660nm..sais luistamatta vakiokytkimellä..
Comment
-
Comment