On tossa työn alla moottorin vaihto. Auto mihin oon vaihtamassa on 11/94 E36 320ia M52 Ja auto mistä on kone tulossa 4/94 E36 325i M50.
-Kattelin tossa että 320 on kaksi pyöreää liitintä sulakerasian vieressä ja 325i vain yksi ja vänkärin puolella 320 on kaksi boksia. Onko tässä ongelmaa??
-Eli toimiiko tää vehje jos laittaa M50 sähköillä ja boksilla?? Vai pitääkö askarrella M52 sähköt tohon M50??
-320 noissa molemmissa bokseissa lukee myös auton alustanumero.
-Samalla muutan ton 320 manuaaliksi. Siinä ei kai pitäs olla mitään ongelmaa kun vaihtaa vaan kytkin hilkkeet paikalleen??
-Kattelin tossa että 320 on kaksi pyöreää liitintä sulakerasian vieressä ja 325i vain yksi ja vänkärin puolella 320 on kaksi boksia. Onko tässä ongelmaa??
-Eli toimiiko tää vehje jos laittaa M50 sähköillä ja boksilla?? Vai pitääkö askarrella M52 sähköt tohon M50??
-320 noissa molemmissa bokseissa lukee myös auton alustanumero.
-Samalla muutan ton 320 manuaaliksi. Siinä ei kai pitäs olla mitään ongelmaa kun vaihtaa vaan kytkin hilkkeet paikalleen??
Comment