Announcement

Collapse
No announcement yet.

m20b20KAT moottorissa enemmän vääntöä kuin KATITTOMASSA m20b20...?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Mc_Ozo
    Bimmer Rookie
    • Oct 2004
    • 143
    • Mikkeli

    m20b20KAT moottorissa enemmän vääntöä kuin KATITTOMASSA m20b20...?

    Onko m20b20KAT moottorissa enemmän vääntöä kuin KATITTOMASSA m20b20 koneessa. Näin ainakin väittää 520i:n käyttöohje kirja vuodelta -88, mutta esim. http://www.bmwclub.fi/ väittää muuta. Mitä eroja... SELVYYTTÄ ASIAAN!!
    From zero to hero
  • bmwbmw
    Bimmer Enthusiast
    • Dec 2003
    • 1370
    • Kainuu

    #2
    eipä taida nyt niin isoja vääntöeroja olla että kannattaa huolestua... m20b20 koneita on tehty 9.0:1 ja 9.3:1 puristussuhteella. eli siinä varmaan selitys...
    sigpic
    Dodge Challenger -71 & GMC 3500 dually 6.5td V8 & Chevrolet el camino & Dodge Ram 2500 laramie -04

    Comment

    • Mc_Ozo
      Bimmer Rookie
      • Oct 2004
      • 143
      • Mikkeli

      #3
      Niin, mutta mua kiinnostais kummassa nyt on se 164Nm ja kummassa se 174Nm. Ja millä tavalla se on saavutettu?
      From zero to hero

      Comment

      • SledgeHammer82
        Bimmer Enthusiast
        • Aug 2004
        • 1651
        • Pk-seutu

        #4
        Originally posted by Mc_Ozo
        Onko m20b20KAT moottorissa enemmän vääntöä kuin KATITTOMASSA m20b20 koneessa. Näin ainakin väittää 520i:n käyttöohje kirja vuodelta -88, mutta esim. http://www.bmwclub.fi/ väittää muuta. Mitä eroja... SELVYYTTÄ ASIAAN!!
        m20b20KAT -88 koneessa vääntöä 164 Nm @ 4300 1/min kun taas
        m20b20 -88:ssa on 174 @ 4000 1/min

        Lähde : 320i -88 omistajan käsikirja

        Comment

        • T3
          BTCF Member
          • Oct 2003
          • 8530
          • Karhe

          #5
          Originally posted by Mc_Ozo
          Niin, mutta mua kiinnostais kummassa nyt on se 164Nm ja kummassa se 174Nm. Ja millä tavalla se on saavutettu?
          8,8-puristeisessa koneessa on 164Nm ja 9,4-puristeisessa 174Nm. Tuossapa varmaan se oleellisin syy.
          .

          Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja

          Comment

          • Saarikoski
            R.I.P.
            • Feb 2005
            • 726
            • KOKKOLA

            #6
            +nokka akseleissa eroja...ainaski 325 ei-kat nokassa oli nostoa tasan 10mm venttiilillä ja kat-nokassa 9,5...

            Comment

            • Axu83
              Bimmer Fanatic
              • Oct 2004
              • 601
              • Vantaa

              #7
              Eli M20B20KAT:sta ei saa katitonta edes kattia poistamalla?? Kai sillä putkistolla jotain tulee kuitenkin lisää..
              E91 330dA LCI MSport 82tkm *for sale*
              E92 325i Black Coupe 51tkm *sold*
              Listen, and understand. That terminator is out there. It can't be bargained with.
              It can't be reasoned with. It doesn't feel pity, or remorse, or fear.
              And it absolutely will not stop, ever, until you are dead.

              Comment

              • jmp2002
                BTCF Member
                • Oct 2003
                • 5727
                • Rovaniemi

                #8
                Originally posted by Axu83
                Eli M20B20KAT:sta ei saa katitonta edes kattia poistamalla?? Kai sillä putkistolla jotain tulee kuitenkin lisää..
                äänet. =)
                E30 325i Touring -89
                E30 325i touring -88 m50tbo
                G20 330e M-Sport -20

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎