Löytyi hakua käyttämällä vain useita vuosia vanhoja keskusteluja.
Missä olette pk-seudulla korjauttaneet viallisen commonrail-suuttimen, tai laitattaneet takuukunnostetun tilalle? Jos ostaa takuukunnostetun, meneekö se vanha vaihdossa?
Lienee järkevää uusia imusarjan tiivisteet samalla, kun sen joutuu irrottamaan?
Millaisia hintoja olette köyhtyneet? Toistaiseksi olen saanut vastauksen tarjouspyyntööni vain yhdestä liikkeestä. Takuukorjatun vaihtosuuttimen hinta oli vajaa 350 euroa, eikä työlle uskallettu antaa mitään hinta-arviota mahdollisesti jumiutuneen vanhan suuttimen vuoksi.
Saa myös vinkata, mihin ei ainakaan kannata viedä. Jos et halua julkisesti vastata, niin sitten privaviesti.
Oireina on pitkin talvea pahentunut karkeus tyhjäkäynnissä, ei siis käy tasaisesti kuten pitäisi. Ajossa tuntuu ihan normaalilta, käynnistyy aina ihan laakista. Ei väliä onko kone kylmä tai kuuma, tankki vajaa tai täysi (molemmat pumput uusittu, tankin pumppu alle vuosi sitten). Kakkossylinterin suuttimen korjausarvo oli yli 6, eli suutin on melko tukossa.
Redline RL-2:sta olen käyttänyt säännöllisesti talvilaatuisen kuivemman naftan kanssa. Auto on vm. 2002 530 da, ajettu 215 tkm. Ehkä käyn contact cleanerilla suuttimen liittimen läpi ja kokeilen vielä pullollisen Forten advanced diesel fuel conditioneria (maksaako vaivaa, eikö nuo Fortet, Redlinet ja STP:t ole aika samaa?).
Missä olette pk-seudulla korjauttaneet viallisen commonrail-suuttimen, tai laitattaneet takuukunnostetun tilalle? Jos ostaa takuukunnostetun, meneekö se vanha vaihdossa?
Lienee järkevää uusia imusarjan tiivisteet samalla, kun sen joutuu irrottamaan?
Millaisia hintoja olette köyhtyneet? Toistaiseksi olen saanut vastauksen tarjouspyyntööni vain yhdestä liikkeestä. Takuukorjatun vaihtosuuttimen hinta oli vajaa 350 euroa, eikä työlle uskallettu antaa mitään hinta-arviota mahdollisesti jumiutuneen vanhan suuttimen vuoksi.
Saa myös vinkata, mihin ei ainakaan kannata viedä. Jos et halua julkisesti vastata, niin sitten privaviesti.
Oireina on pitkin talvea pahentunut karkeus tyhjäkäynnissä, ei siis käy tasaisesti kuten pitäisi. Ajossa tuntuu ihan normaalilta, käynnistyy aina ihan laakista. Ei väliä onko kone kylmä tai kuuma, tankki vajaa tai täysi (molemmat pumput uusittu, tankin pumppu alle vuosi sitten). Kakkossylinterin suuttimen korjausarvo oli yli 6, eli suutin on melko tukossa.
Redline RL-2:sta olen käyttänyt säännöllisesti talvilaatuisen kuivemman naftan kanssa. Auto on vm. 2002 530 da, ajettu 215 tkm. Ehkä käyn contact cleanerilla suuttimen liittimen läpi ja kokeilen vielä pullollisen Forten advanced diesel fuel conditioneria (maksaako vaivaa, eikö nuo Fortet, Redlinet ja STP:t ole aika samaa?).
Comment