Announcement

Collapse
No announcement yet.

M20 ja 240mm vauhtipyörä

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pantse
    BTCF Member
    • Jun 2005
    • 151
    • Oulu

    M20 ja 240mm vauhtipyörä

    Mitä vaihtoehtoja olisi toteuttaa kytkin 240mm massalevyllä m20 koneessa. Onko billet vauhtipyörä ainoa vaihtoehto? Kone on m20b25, mutta m52b28 kampiakselilla. Kytkimeksi tulisi näillä näkymin sre 765 ja LuK 240mm massalevy. Niin, ja mahtuuko ko. osat pyörimään 260 lootan kanssa, vai pitääkö päivittää sitäkin samalla järeämpään.
    Nykyiset : BMW X1 e84, BMW 125i m-sport, BMW K1200S
    Ex: BMW 325i turbo e30, BMW M3 e92 dkg, BMW 330i e90, BMW 320Cia e46, BMW 320i e36, BMW 325i "Hartge" e30, BMW 316 e30
  • fraatti
    Bimmer Enthusiast
    • Oct 2002
    • 4628
    • Tampere

    #2
    Originally posted by Pantse View Post
    Mitä vaihtoehtoja olisi toteuttaa kytkin 240mm massalevyllä m20 koneessa. Onko billet vauhtipyörä ainoa vaihtoehto? Kone on m20b25, mutta m52b28 kampiakselilla. Kytkimeksi tulisi näillä näkymin sre 765 ja LuK 240mm massalevy. Niin, ja mahtuuko ko. osat pyörimään 260 lootan kanssa, vai pitääkö päivittää sitäkin samalla järeämpään.
    zJark nimimerkiltä löytyy ratkaisu ongelmaasi...
    F11 535dX LCI
    Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...

    Comment

    • Pantse
      BTCF Member
      • Jun 2005
      • 151
      • Oulu

      #3
      Kiitoksia vinkistä, laitettu Zjarkille viestiä.
      Nykyiset : BMW X1 e84, BMW 125i m-sport, BMW K1200S
      Ex: BMW 325i turbo e30, BMW M3 e92 dkg, BMW 330i e90, BMW 320Cia e46, BMW 320i e36, BMW 325i "Hartge" e30, BMW 316 e30

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎