Katselin kirjoituksia huolloista ja moottorin öljynvaihdoista. Itse olen ajatellut vaihtaa moottorin öljyt mobilin 0-40:een. Mutta aika paljon on käytetty mobilin 5-40. Onko kellään kokemusta onko näissä kuinka paljon eroa. Viskositeetissa on tuo 5 eroa, mutta mitä se mahtaisi käytännössä vaikuttaa?. Bemarilla taidetaan suositella castrolin öljyjä ( taisi olla SLX tai jotain sinne päin). Pitäisikö vain pysyä näissä öljyissä?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e 34 moottoriöljyistä M50B25
Collapse
X
-
Originally posted by JuRiPitäisikö vain pysyä näissä öljyissä?
Tuskin se auto sen kovempaa kulkee vaikka siellä olisi mitä koneessa pyörimässä..
-
-
Originally posted by JuRiKatselin kirjoituksia huolloista ja moottorin öljynvaihdoista. Itse olen ajatellut vaihtaa moottorin öljyt mobilin 0-40:een. Mutta aika paljon on käytetty mobilin 5-40. Onko kellään kokemusta onko näissä kuinka paljon eroa. Viskositeetissa on tuo 5 eroa, mutta mitä se mahtaisi käytännössä vaikuttaa?. Bemarilla taidetaan suositella castrolin öljyjä ( taisi olla SLX tai jotain sinne päin). Pitäisikö vain pysyä näissä öljyissä?
Kuitenkin jos tämä auto mulla pysyy ni seuraavaksi ajattelin noita Castrolin 5w40 magnatec öljyäF11 535xd, Vw tiguan 2.0tdi 4 motion
Comment
-
-
AD- varaosamaailman 10-30 halppisöljyllä olen ajellut, ja hyvin on pelannu. Kun avasi venttiili kopan, niin puhtaana oli kaikki osat. Ja eikä tarvihe kärvistellä hintaakaan... Auton öljyn kulutuksen vuoksi en raaski ajaaparemmilla öljyillä.BMW M5 3.8 -92 Mitt Volleder
EX:Ford Fiesta 1.1 8V -89 | BMW 525 24V -91 | Opel C kadett -76
"Ei Riemulla Rajaa, Ku Bemarilla Ajaa"
Comment
-
-
Originally posted by FrendizAD- varaosamaailman 10-30 halppisöljyllä olen ajellut, ja hyvin on pelannu. Kun avasi venttiili kopan, niin puhtaana oli kaikki osat. Ja eikä tarvihe kärvistellä hintaakaan... Auton öljyn kulutuksen vuoksi en raaski ajaaparemmilla öljyillä.BMW-ALPINA E46 B3 3.3 #527
Comment
-
-
Originally posted by nutIhan mielenkiinnosta paljonko sulla palaa öljyä esim. per 10 000 km? Oma vie ehkä jonku litran puolitoista vaihtovälillä. Osa ainakin tulee vuotamalla venakopan tiivisteistä...BMW M5 3.8 -92 Mitt Volleder
EX:Ford Fiesta 1.1 8V -89 | BMW 525 24V -91 | Opel C kadett -76
"Ei Riemulla Rajaa, Ku Bemarilla Ajaa"
Comment
-
-
Originally posted by FrendizAD- varaosamaailman 10-30 halppisöljyllä olen ajellut, ja hyvin on pelannu. Kun avasi venttiili kopan, niin puhtaana oli kaikki osat. Ja eikä tarvihe kärvistellä hintaakaan... Auton öljyn kulutuksen vuoksi en raaski ajaaparemmilla öljyillä.G30 520d xDrive
EX: F10 520d, Passat 3BG, E34 520i -91
Comment
-
Comment