2.7 eta koneesta meni öljypohja palasiks,maaseudulla kun asuu ni osu johonki.se on 2.0 koneen alumiininen pohja ja mulla olis 2.7 alkup. peltinen öljypohja kans et kumman sitä pistäs.hitsaisko sen alumiinisen vai laittasko sen peltisen?se alumiininen näyttää jotenki isommalta ja siinä on se check controlille menevä anturi,joka on kyllä ilmeisesti rikki.mitä muut on pistäny omiin eta koneisiinsa?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
öljypohja ongelma
Collapse
X
-
KAIKKI M20-moottorin erilaiset öljypohjat sopivat paikalleen, oli se pohja sitten peltiä tai alumiinia.
Sopivuusongelman tuo auto missä tuo moottori on paikallaan. E21, E12 ja E28-perustaisissa koneissa on aina ollut peltinen öljypohja, mutta esim E21:n moottorin palkkiin sopii paikalleen kone jossa on käytetty alumiinista öljypohjaa.
Veikkaanpa, että tässä tapauksessa on kyse E30:stä ja siihen pitäis saada uus öljypohja. E30:n palkkiin ei sitten peltinen öljypohja menekään, vaan on käytettävä alumiinista pohjaa..
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
joo e30 on kyseessä,en muistanu mainita sitä heti.ne molemmat öljypohjat on tossa lattialla,täytyy vähä mittailla mut kai se menee sit hitsaus hommiks sen alumiinisen kohdalla.jos siitä enään mitäan saa.ottaako se peltinen sit niin pahasti kii siihen palkkiin tai raidetankoon ettei sitä kannata laittaa?kiinnityshän niissä oli tosiaan ihan sama.
nii..mites teit siitä omasta peltisestä tohon e30 sopivan?leikkaa liimaa hitsaamalla vai hienosäätövasaralla?kattelin ettei se ehkä olis kovin paha tehä ku toi peltinen on muuten vähä viksumpi ku se ei mee palasiks heti jos koskettaa vähä kiveeLast edited by Anttiha; 01-05-2005, 13:23.
Comment
-
Comment