Announcement

Collapse
No announcement yet.

M50b25 kannen tarkastus ym.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Haggis
    Bimmer Enthusiast
    • Oct 2006
    • 1571
    • Wackyland

    M50b25 kannen tarkastus ym.

    Pitäs viedä otsikon mukainen kansi ainakin suoruus tarkastukseen.
    Pari kysymystä:
    -Voiko nokat ja venttiilit olla kiinni kannessa?
    -Tarviiko mitenkään yleensä putsata? (öljyt kuitenkin valuneet pois)
    -Mitä muita toimenpiteitä kannattaa teettää suoruuden tarkastuksen lisäksi?

    Kansi siis irti kannentiivisteen pettämisen takia. Venttiilit on karstaiset. Moottorilla ajettu n.300tkm.

    Kiitos vastauksista!
    Käyttis:Kia Optima TF

    Ex:Bmw e34 525i,Bmw e90 318d,Bmw e46 325Ci,Opel Ascona C
  • bmw89
    Bimmer Fanatic
    • Mar 2010
    • 565
    • Ulvila

    #2
    Nokat, pukit ja nostajat ite ainakin irrotin, kun plaanaukseen vein.
    (Että kaikki venttiilit on kiinni)

    Jarrukliinerillä päästelin suurimmat öljyt pois.
    -E30 "316i"

    ex. e46 328i,

    Comment

    • Busch
      BTCF Member
      • Sep 2011
      • 271
      • Seinäjoki/Lapua

      #3
      Ehdottomasti kansi kannattaa koeponnistaa, ettei ole halki.

      Comment

      • mazajns
        Bimmer Fanatic
        • Jun 2007
        • 511
        • Joensuu

        #4


        Mä olen budjetti ratkaisuna hankkinut crc:n crick tunkeumaneste aineen ja kehitteen. Tuolla saa hyvin tarkistettua itse onko palotilan puolella halkeamia. Lähinnä purkumoottoreiden kansiin tekee tuolla testin ennen koneistamolle vientiä. Menee todella pieniin rakoihin ja toimii myös jumittuneiden hehkujen yms irroitukseen. Yhden hehkun sain 1/2 kierrosta auki ja jumittui, Tunkeuma nestettä puoleksi tuntia koloon ja paineilmalla puhalsin roskat ja ylimääräisen aineen pois. Hehkun kun sain pois niin kärkeen asti punainen hehku tuli ylös

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎