Announcement

Collapse
No announcement yet.

525IA vaihteisto ongelmia

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tommak83
    Bimmer Rookie
    • Apr 2004
    • 168
    • rauma

    525IA vaihteisto ongelmia

    kertokaapas joku asiasta tietoinen sopiiko 525IA m50b25 E34 saman korisen TDS:än automaatti vaihteisto?
    Last edited by tommak83; 10-05-2005, 15:48.
    Ex E30 325-E30 316-E30 316 (2.1 Turbo)-E38 740 Nyt E34 520-E34 525IA 24v-E32 750i elinten luovuttaja
  • tommak83
    Bimmer Rookie
    • Apr 2004
    • 168
    • rauma

    #2
    eikös kellään ole tietoa asiasta!?
    Ex E30 325-E30 316-E30 316 (2.1 Turbo)-E38 740 Nyt E34 520-E34 525IA 24v-E32 750i elinten luovuttaja

    Comment

    • jam75
      Bimmer Fanatic
      • Aug 2003
      • 654
      • Tornio

      #3
      Originally posted by tommak83
      eikös kellään ole tietoa asiasta!?

      Pitäis tietää tarkemmin autojen valmistuvuodet. Nimittäin laatikoissa on omat ohjausboxit, joten ei välttämättä käy ristiin ja varsinkaan ku toinen on diisselipenarista. Liittimet voivat vaihtua laatikon päässä jne jne. Sit valmistaja ei välttämättä ole molemmissa esim ZF eli fyysisestikään ei mahdollista mennä ns heittämällä paikalleen saatikka sit saada toimimaan ilman isompia muutoksia. Itellä hajos laatikko korjauskelvottomaksi, tai kyllä sen olis saanut kuntoon mutta hintaa ois tullut uuden laatikon verran joten ei kannattanut. Hommasin Ruotsista takuukäytetyn. Sarjanumeroiden perusteella piti itekki metsästää oikea laatikko just tuon oman ohjausboxin ansiosta. Mulla on ensimmäisiä coupe automaatteja tuo oma ja siihen löyty yks onneksi tai oikeastaan kolme löyty mutta ne kaks oli nelivaihteisia ja tarvin sen viisvaihteisen. Mutta jos olis ollut oma jälkeen 9/92 valmistunut niin siihen olis jo voinut ns lokata laatikoita.

      Comment

      • Bavaria!
        Bimmer Rookie
        • Nov 2004
        • 99
        • Helsinki

        #4
        Originally posted by jam75
        Pitäis tietää tarkemmin autojen valmistuvuodet. Nimittäin laatikoissa on omat ohjausboxit, joten ei välttämättä käy ristiin ja varsinkaan ku toinen on diisselipenarista. Liittimet voivat vaihtua laatikon päässä jne jne. Sit valmistaja ei välttämättä ole molemmissa esim ZF eli fyysisestikään ei mahdollista mennä ns heittämällä paikalleen saatikka sit saada toimimaan ilman isompia muutoksia. Itellä hajos laatikko korjauskelvottomaksi, tai kyllä sen olis saanut kuntoon mutta hintaa ois tullut uuden laatikon verran joten ei kannattanut. Hommasin Ruotsista takuukäytetyn. Sarjanumeroiden perusteella piti itekki metsästää oikea laatikko just tuon oman ohjausboxin ansiosta. Mulla on ensimmäisiä coupe automaatteja tuo oma ja siihen löyty yks onneksi tai oikeastaan kolme löyty mutta ne kaks oli nelivaihteisia ja tarvin sen viisvaihteisen. Mutta jos olis ollut oma jälkeen 9/92 valmistunut niin siihen olis jo voinut ns lokata laatikoita.
        Mitäs tollanen takuukorjattu loota ruotsista tuotuna maksaa?
        :: Pling!
        Chris Bangle ja Don Rosa boikotissa

        Comment

        • kaapeli76
          Bimmer Rookie
          • Nov 2009
          • 125
          • finland

          #5
          kyl se sinne menee

          Originally posted by Bavaria! View Post
          Mitäs tollanen takuukorjattu loota ruotsista tuotuna maksaa?
          just vaihoin dieselin lootan samanmoiseen omaan bensa koneiseen ja ainoo ero et jää pikkasen vinoon laatikko...liikkuu kyl...

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎