E87 120i sytyttää keltaista moottorivaloa ja antaa vikakoodin 29f4 katalysator bank1 below threshold. Kun koodin kuittaa inpalla niin tulee takaisin noin 20km sisällä. Auto toimii muuten hyvin mutta kuluttaa ehkä aavistuksen paljon, tällä hetkellä keskikulutus noin 8,5l mikä on mielestäni paljon 120i:ille.
Autolla ajettu 182tkm ja vaikea uskoa että katti olisi sökö. Voiko esim viallinen lambda aiheuttaa tälläistä? Välillä kun antaa kunnolla kaasua niin ampuu ns putkeen kierroksien lasketessa.
Tässä pitäisi olla yhteensä 4kpl lambdaa ja ilmeisesti joku bank1 lambdoista huono jos siis lambdavika kyseessä, mitään vikakoodia lambdoista ei tule.
Pitäisikö aloittaa pakokaasu mittauksella? Lambdat ja katit ovat niin kalliita ettei huvikseen niitä viittisi vaihtaa.
Autolla ajettu 182tkm ja vaikea uskoa että katti olisi sökö. Voiko esim viallinen lambda aiheuttaa tälläistä? Välillä kun antaa kunnolla kaasua niin ampuu ns putkeen kierroksien lasketessa.
Tässä pitäisi olla yhteensä 4kpl lambdaa ja ilmeisesti joku bank1 lambdoista huono jos siis lambdavika kyseessä, mitään vikakoodia lambdoista ei tule.
Pitäisikö aloittaa pakokaasu mittauksella? Lambdat ja katit ovat niin kalliita ettei huvikseen niitä viittisi vaihtaa.
Comment