Eli purin tuossa yhtä m20b20 moottoria,runkolaakeri pukissa olevissa liuskoissa ei ole keskellä sitä paksua uraa kuin n.5mm pätkä molemmilla reunoilla,lohkoon tulevissa liuskoissa taas on se ura ja reiät niissä urissa.Sitten aiemmin purin m20b23:sen siinä oli molemmissa laakereissa ura ja reiät.Ja kysymyshän kuuluu että kannattaako nyt sitten ostaa uudet laakerit joissa urat molemmissa vai kuuluuko tuon uran puuttuakkin b20:sessa??Laitan siihen b23:sen kampiakselin jos sillä nyt on mitään merkitystä tähän kysymykseen,Toivottavasti edes joku tajuaa mitä tarkoitan...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M20 Runkolaakerit???
Collapse
X
-
m20 koneen runkolaakerin malli muuttui tossa vuoden 87/88 paikkeilla. Oliko purkamasi b20 Motronicilla? Selittäis ainakin ton laakerimallin. b23:set on taas niin vanhoja että niissä on samanlaiset liuskat niin pukissa kuin lohkossa.
Uudemman mallin liuskat ei sovi vanhaan koneeseen ja sama toisinpäin. Liuskojen lukituskynsissä on eroja.With jap crap, life sucks and then you die
-
-
Originally posted by Cee.Koom20 koneen runkolaakerin malli muuttui tossa vuoden 87/88 paikkeilla. Oliko purkamasi b20 Motronicilla? Selittäis ainakin ton laakerimallin. b23:set on taas niin vanhoja että niissä on samanlaiset liuskat niin pukissa kuin lohkossa.
Uudemman mallin liuskat ei sovi vanhaan koneeseen ja sama toisinpäin. Liuskojen lukituskynsissä on eroja.
Comment
-
Comment