Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vauhtipyörä/kytkin m50

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sunbeam
    Bimmer Fanatic
    • Apr 2008
    • 303
    • Hämeenlinna

    Vauhtipyörä/kytkin m50

    Pitäis päivittää kevyempää vauhtipyörää ja kytkintä rataautoon
    nykyinen paketti painaa yli 10 kg
    onko kokemusta ebayn alumiini vauhtipyörä/race kytkimistä ?
    7.25 käytetty nascar kytkin olis vaihtoehto mutta kykinlevyt , pitäis olla 22 hammasta.
    saa tarjota jos jollain pyörii nurkissa käypäsiä osia
    vääntöä oli vähän yli 300nm
  • m50 turbo
    Bimmer Fanatic
    • Oct 2005
    • 454

    #3
    Hirvosella oli joku myynnissä. Po tekee pyörän, samalla haet sarliinilta sopivat levyt NASCAR kytkimeen
    http://www.teammadmax.com

    Comment

    • sunbeam
      Bimmer Fanatic
      • Apr 2008
      • 303
      • Hämeenlinna

      #4
      Ruotsin 184mm vauhtipyörä kallis suomessa halvempi
      en löytänyt sopivaa 228-240 settiä ruotsista 6-8kg kelpais
      Hirvonen ei osannu sanoa Hintaa ja se on aika pahasti kulunut setti
      jos 7.25 keventäisi 2 levyiseksi ,halventaisi uusien levyjen hintaa

      Comment

      • sunbeam
        Bimmer Fanatic
        • Apr 2008
        • 303
        • Hämeenlinna

        #5
        Löysin http://www.dli-teknik.se/index.php?s...d=7308&lang=en

        790e +rahti

        Comment

        • jannmann
          Bimmer Enthusiast
          • Feb 2003
          • 5856
          • Joccis City

          #6
          Originally posted by sunbeam View Post
          Ruotsin 184mm vauhtipyörä kallis suomessa halvempi
          en löytänyt sopivaa 228-240 settiä ruotsista 6-8kg kelpais
          Hirvonen ei osannu sanoa Hintaa ja se on aika pahasti kulunut setti
          jos 7.25 keventäisi 2 levyiseksi ,halventaisi uusien levyjen hintaa
          Mistä saat suomesta samalla rahalla vauhtiksen jossa billet starttikehä?
          Noi Ruotsinpoikien osat on livenä todella nättejä.

          Toi 765 on kyl vahva ylilyönti 300Nm koneeseen.
          Pärjäät siinä ihan hyvin 228 kytkimellä ja 618 asetelmalla jos siis tarkoitus ei ollut 184mm laittaa.
          Last edited by jannmann; 03-01-2017, 02:02.
          Aprilia RSV4

          Comment

          • hirvonen
            BTCF Member
            • Nov 2011
            • 248
            • hämeenlinna

            #7
            Tuut nyt vaan hakeen sen mun paketin pois, ei se hinnasta jää kiinni..

            Comment

            • Pazi88
              Moderator
              • Jan 2007
              • 11122
              • Oulu

              #8
              Eikai tommonen 300Nm vaadi kuin perus BMW orggis 228mm kytkimen. RHD engineeringillä maksaa 235 USD m50 koneeseen sopiva 3,2kg painava CroMo vauhtis ja siihen sit m20 setti kiinni. Tai sit se -618 jos haluaa.

              Instagram, YouTube kanava
              ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva

              Comment

              • sunbeam
                Bimmer Fanatic
                • Apr 2008
                • 303
                • Hämeenlinna

                #9
                Toi 765 on kyl vahva ylilyönti 300Nm koneeseen.
                Pärjäät siinä ihan hyvin 228 kytkimellä ja 618 asetelmalla jos siis tarkoitus ei ollut 184mm laittaa.[/QUOTE]

                Olet oikeassa 765 olis liikaa vapari koneeseen
                viime kesänä katkes paininlevyä keskittävät jousilevyt vakio m3 240 asetelmasta ,ei ainakaan sitä heikompaa kannattaisi laittaa.
                tulee annettua aika paljon kytkin pommia lämppärikierroksella ja kisassa vaihdan kytkimellä ja tarpeen mukaan tulee käytettyä aikapaljon moottorijarrua

                Comment

                • Exami
                  Bimmer Fanatic
                  • Oct 2004
                  • 986
                  • Hyvinkää, Tuusula

                  #10
                  Mulla olis 1x Tiltonin 184mm kytkimelle tarkotettu vauhtipyörä hyllyssä, ei osu omaan kombinaatioon.. (Uus käyttämätön.)
                  sigpic
                  Now:Mercedes-Benz 280SE 6.8, Mercedes-Benz W204, Mercedes-Benz W201 M50T (1/4mile: 9.83 @ 239)

                  Comment

                  • jannmann
                    Bimmer Enthusiast
                    • Feb 2003
                    • 5856
                    • Joccis City

                    #11
                    Originally posted by sunbeam View Post

                    Olet oikeassa 765 olis liikaa vapari koneeseen
                    viime kesänä katkes paininlevyä keskittävät jousilevyt vakio m3 240 asetelmasta ,ei ainakaan sitä heikompaa kannattaisi laittaa.
                    tulee annettua aika paljon kytkin pommia lämppärikierroksella ja kisassa vaihdan kytkimellä ja tarpeen mukaan tulee käytettyä aikapaljon moottorijarrua
                    Meillä tiimin autossa käytössä e30 M3:sen vakio 228 kytkin ja asetelma (vastaa aikahyvin 618 asetelmaa) Samalla kytkimellä ajettu useampi kausi.
                    Ei mitään ongelmia. Mut jos haluut ylimitoittaa kytkimen, laita se 765 joka on huomattavasti painavampi ja raskaampi käyttää.

                    Miks kytkinpommeja lämppärillä?
                    Aprilia RSV4

                    Comment

                    • sunbeam
                      Bimmer Fanatic
                      • Apr 2008
                      • 303
                      • Hämeenlinna

                      #12
                      Ei toi naalinpaska kaasulla jaksa sutia takapyöriin lämpöä
                      jos toi moottorin kehitystyö onnistuu ja sais 30-40hv lisää ,helpottuisi renkaiden lämmittäminen
                      Last edited by sunbeam; 03-01-2017, 17:26.

                      Comment

                      Working...
                      X
                      😀
                      🥰
                      🤢
                      😎
                      😡
                      👍
                      👎