Announcement

Collapse
No announcement yet.

m10 kipinä hukassa?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mth_84
    Bimmer Rookie
    • Jan 2003
    • 178

    m10 kipinä hukassa?

    Mistähän päin tällä kertaa ahistaa...
    Vika on seuraavanlainen:
    Tuli tuossa laitettua kansi kuntoon m10b18 koneesta ja kannenpultteja kiristäessä autoa käynnistäessä ei sanokkaa enää mitää. Ennen remonttia auto kyllä yritti käyntiin mutta eipä enää.
    Sen verran sain mittailtua että kipinää ei tule edes puolalta, eli jotain häikkää on siellä alueella.
    Onko puolalta tarkistettavissa jotain strategisia paikkoja, esim maadoitukset, virrat paljon mihinkin, mistä tulee virta jne..?
    Tarviikos tuo mm10b18 kone välttämättä tuota ECUa muuhun kuin pierburkille? Vai liittyyko sekin sytty puoleen...
    Vika kun ei ole kuitenkaan kun jokin pikku johto irti jostain, mutta eihän sitä älyä kiiressä katsoa..
    323i e21 entisöinti
    Corolla HT xx-ge -75
  • Axum
    Bimmer Enthusiast
    • Jun 2004
    • 4416
    • Kuopio

    #2
    Ettei vaan olisi v.jakajan ja ohjainyksikön välinen johto irti
    - E30 325i M52B28TU Cabriolet
    - E39 528ia
    - KUOPION PUTKIMIEHET -team
    - BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -

    Puretaan 520ia -97
    https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572

    Comment

    • mth_84
      Bimmer Rookie
      • Jan 2003
      • 178

      #3
      No nytpä se selvisi!
      Kone huoneen puolella oli kyllä kaikki johdot ja liittimet kiinni ja tarkistettu.
      Vika löytyi puolanjohtoa seuraamalla suunnillee auton ympäri ja lopulta löytyi konttorin puolelta yksi liitin ilman vastakappaletta. Auto tarvitsee käynnityäkseen kojetaulun, tai no sen "ECUn" yhteydessä olevan kolminapa liittimen joka liitetään kojetaulun johtosarjaan kiinni. Oli tullut puretua sekin pois liian aikaisin.
      Jo lähti käyntiin..
      323i e21 entisöinti
      Corolla HT xx-ge -75

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎